וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ז'וזואה יצא שלילי בבדיקה נוספת, יצטרף לחבריו למשחק מול ניס

27.10.2020 / 22:25

אחרי שכבר הודיעה שז'וזואה עדיין חיובי ויחמיץ את המשחק מול ניס, הודיעה באר שבע שבדיקות נוספות של הפורטוגלי ומאמן השוערים גילי בן נחום חזרו שליליות. השניים יצטרפו לקבוצה, וישתתפו באימון המסכם

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב עם הפועל באר שבע/ספורט1

עוד מהפך בהפועל באר שבע לקראת המשחק מול ניס בליגה האירופית ביום חמישי: הקבוצה הודיעה הלילה (שלישי) ש"בבדיקות חוזרות שקיימנו הערב, תוצאות בדיקותיהם של ז'וזואה ומאמן השוערים גילי בן נחום חזרו שליליות. כזכור, לשניים קיים אישור חולה מחלים מקורונה מטעם אופ"א. הם יצטרפו לקבוצה מחר וישתתפו באימון המסכם".

מוקדם יותר היום הפועל באר שבע הודיעה לפני המשחק מול הצרפתים שתוצאותיהם של מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, מאמן השוערים, גילי בן נחום, והשחקנים ז'וזואה, דוד קלטינס, איתן רצון ואילי מדמון חיוביות. על אף שלכולם אישורים מטעם אופ"א כמחלימים מקורונה, הרשויות בצרפת אינן מאפשרות כניסה למדינה ללא הצגת תוצאת בדיקה שלילית. לפיכך, השישה לא יצטרפו לנסיעה למשחק במסגרת המחזור השני בשלב הבתים (חמישי, 22:00, ספורט 2). כאמור, מאוחר יותר באר שבע הודיעה שהקשר הפורטוגלי כן יוכל להיכלל בסגל.

לבאר שבע היו בשבוע שעבר לפני המשחק מול סלביה פראג שנערך בארץ חמישה חיוביים לקורונה ושלושה גבוליים, אך אופ"א אישרה לכולם להיות חלק מהמשחק בשל ההנחיות של משרד הבריאות בישראל בנוגע למחלימים מהקורונה שעדיין נותנים בדיקה חיובית. מאחר שצרפת אוסרת על כניסת אנשים החיוביים לקורונה, הבדיקות שנערכו אתמול הכריעו שהשחקנים שעדיין חיוביים לא יוכלו לטוס עם הקבוצה.

עוד בוואלה!

החשש במכבי תל אביב: המיני-משבר בליגה ישפיע על היכולת באירופה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה. דני מרון
מחכה לניס. ז'זואה/דני מרון

באר שבע, שקיבלה אישור לשחק עם החיוביים נגד סלביה פראג, פתחה כזכור את שלב הבתים בצורה נהדרת עם 1:3 על הצ'כים החזקים. ניס, לעומת זאת, פתחה את הקמפיין עם מפלה והובסה 6:2 על ידי באייר לברקוזן של פטר בוס. את הצרפתים מאמן קשר העבר האגדי של ארסנל ונבחרת צרפת, פטריק ויירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully