וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן שברה שיא היסטורי באלופות, קימיש: "לא היינו במיטבנו"

הבווארים ניצחו 1:2 את לוקומוטיב מוסקבה והפכו לראשונים שמנצחים 13 פעמים ברציפות במפעל. נוייר: "היה משחק קשה מאוד"

צפו בשערי השבת בליגה הגרמנית/באדיבות ספורט 1

באיירן מינכן ניצחה אתמול (שלישי) 1:2 את לוקומוטיב מוסקבה במחזור השני בבית א' של ליגת האלופות. לאון גורצקה (13) ויוזואה קימיש (79) כבשו לזכות אלופת אירופה, ששברה שיא אירופי כשרשמה ניצחון 13 ברציפות במפעל והפכה לראשונה שעושה את זה.

יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן. רויטרס
קימיש חוגג את השער היפה שלו והניצחון/רויטרס

יוזואה קימיש, שכבש את השער השני, אמר: "זה ניצחון שהושג בעבודה קשה. לא שיחקנו רע, אבל היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם יותר. כבשנו שער די מוקדם כמעט מכלום, אבל לא הייתה לנו ממש הזדמנות להשיש את השני, במיוחד במחצית השנייה. ללוקומוטיב היו התקפות מתפרצות מסוכנות, אבל בסופו של דבר אנחנו שמחים שניצחנו למרות שלא היינו בשיא שלנו".

שוער באיירן מנואל נוייר: "אנחנו שמחים מהניצחון. היה משחק קשה, היינו צריכים להפעיל הרבה לחץ כדי להשיג את הניצחון הזה. אני חושב שלוקומוטיב שיחקה טוב מאוד. היו לנו כמה מצבים כדי לכבוש את ה-0:2, אבל אז ספגנו וזה הפך להיות מסוכן. אנחנו שמחים מהצורה שחזרנו והשגנו את הניצחון, אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו. אני חושב שהראינו את הרוח שלנו בשבועות ובחודשים האחרונים. אנחנו לא יכולים לסמוך על זה. תמיד אנחנו צריכים להתחיל מאפס, יכולתם לראות שלא היה קל הערב".

מאמן באיירן האנזי פליק הוסיף: "היה ניצחון קשה. לוקומוטיב שיחקה טוב, התגוננה עמוק מאוד ושיחקה הרבה על כדורים ארוכים וזה פגע בנו. באופן כללי אני חושב שהיינו ראויים לניצחון, גם אם זה לא היה ניצחון ברור כמו שרצינו". פליק התייחס להמהלך בשער הראשון בין קורנטן טוליסו, בנז'מן פבאר ולאון גורצקה ואמר: "זו דרך אחת שאנחנו מנסים לשבור קבוצות שמתגוננות ויושבות עמוק בהגנה מולנו. זה עבד טוב פעם או פעמיים היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully