וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ניצחה את מיטיולנד 0:2, מנצ'סטר סיטי הביסה את מארסיי 0:3

ערב מושלם לאנגליות בליגת האלופות. באיירן ניצחה את לוקומוטיב 1:2. אתלטיקו מדריד - זלצבורג 2:3, אטאלנטה - אייאקס 2:2

יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן. רויטרס
קימיש חוגג את השער היפה שלו/רויטרס

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות נערך הערב (שלישי). בבית א' באיירן מינכן שמרה על מאזן מושלם ועשתה היסטוריה עם ניצחון 13 ברציפות במפעל, בעוד אתלטיקו מדריד גברה על רד בול זלצבורג במשחק דרמטי. בבית ג' מנצ'סטר סיטי ופורטו השיגו ניצחונות קלים ובבית ד', ליברפול נראית בדרך הבטוחה לשלב הבא. בבית ב' ריאל מדריד רשמה קאמבק גדול של מנשנגלדבאך, אבל שמטה שתי נקודות (לידיעה המלאה על משחקי בית ב').

ז'ואאו פליקס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
זה מה שרצו לראות ממנו באתלטיקו. ז'ואאו פליקס/רויטרס

בית א'

לוקומוטיב מוסקבה - באיירן מינכן 2:1

אלופת אירופה עם ניצחון 13 ברציפות בליגת האלופות וזה שיא כל הזמנים. בנוסף, האנזי פליק עם 10 ניצחונות ב-10 משחקים כמאמן בליגת האלופות. באיירן מינכן פתחה את המשחק טוב ונראתה לא רע בכלל במחצית הראשונה וגם עלתה ליתרון. במחצית השנייה הבווארים גם קיבלו פנדל אחרי שרוברט לבנדובסקי (עדיין ללא שער בליגת האלופות העונה) הוכשל בבירור ברחבה, אבל זה בוטל כיוון שקינגסלי קומאן היה בנבדל במהלך. ממש לאחר מכן ואחרי החמצה נוספת של קומאן, הצליחה המארחת להשיג שוויון מפתיע, אבל שער יפהפה של יוזואה קימיש סידר לבווארים ניצחון נוסף בדרך למה שנראה כמו עלייה קלילה לשמינית הגמר. לוקומוטיב עם נקודה אחת משש אפשריות.

דקה 13: שער! איזה ביצוע יפה. טוליסו שלח כדור ארוך לפבאר, שהמשיך בנגיעה מהאוויר מימין וגורצקה נגח את זה אל הפינה הקרובה, 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 70: שער! משום מקום לוקומוטיב חוזרת למשחק ומשווה ל-1:1. הרוסים יצאו למתפרצת מהירה, זה לואיס העביר רוחב מימין, מיראנצ'וק המשיך מקרוב פנימה.

דקה 79: שער! באיירן מינכן עולה ל-1:2. חאבי מרטינס הכניס מסירת עומק לעבר יוזואה קימיש, שעצר ובעט מהאוויר ומ-18 מטר נהדר אל הפינה.


אתלטיקו מדריד - רד בול זלצבורג 2:3

כשאתלטיקו מדריד שילמה על ז'ואאו פליקס סכום דמיוני של 126 מיליון יורו, היא ציפתה שהוא ישפיע כפי שעשה הערב. הפורטוגלי כבש צמד שהצביע על האיכות הגבוהה שלו ומנע מהקולצ'ונרוס להסתבך אחרי התבוסה 4:0 לבאיירן מינכן בשבוע שעבר. זלצבורג התוססת שיחקה כדורגל התקפי והעזה, אבל ירדה מנוצחת אחרי שאיבדה יתרון.

דקה 29: גול! יורנטה אסף כדור שאבד לקוראה ובעט מ-18 מטר, שטוח ופנימה. 0:1 לאתלטיקו מדריד.

דקה 40: גול! ברישה השאיר לסובוסלאי בתום התקפת מעבר של האוסטרים וההונגרי בעט עם הפאלש לרשת. זלצבורג משווה ל-1:1.

דקה 47: גול! אולמר העביר כדור רוחב ארוך, אובלק ירד לא טוב ופספס וברישה גלש ודחק פנימה. 1:2 לזלצבורג.

דקה 52: גול! פליקס השתחל בין שחקני זלצבורג, נתן לקוראה, קיבל ממנו בחזרה בדאבל פס וגלגל לרשת החשופה. אתלטיקו משווה ל-2:2.

דקה 85: גול! למאר שלח כדור שטוח וחזק למרכז הרחבה אחרי קרן, פליקס השתלט נהדר ובעט במהירות מהאוויר פנימה. 2:3 לאתלטיקו מדריד.

שחקן מנצ'סטר סיטי, פראן טורס, כובש נגד מארסיי. רויטרס
פתח בחוד וכבש אחרי 18 דקות. טורס מכניע את מנדאנדה/רויטרס

בית ג'

מארסיי - מנצ'סטר סיטי 3:0

הקבוצה של פפ גווארדיולה נראית טוב ובדרך להעפלה מבית בו היא סומנה כעולה בטוחה. האנגלים חסרו את גבריאל ז'סוס וקון אגוארו, מה שגרם לגווארדיולה לתפקד את פראן טורס בחוד. הספרדי הצעיר, השיב לו עם השער הראשון במשחק, אילקאי גונדואן הכפיל וראחים סטרלינג חתם. מארסיי לא היוותה יריב בשום שלב ולמזלה, נראה היה שהיריבה שלה בעיקר משתעשעת ולא משחקת בהילוך גבוה.

דקה 18: גול! אחרי דקות של לחץ מאסיבי, האורחת כבשה. הגנת מארסיי יצאה לא טוב לתרגיל נבדל ופראן טורס קיבל כדור רוחב כשהוא לבדו מול מנדאנדה וגלגל פנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 76: גול! סטרלינג עלה היטב לכדור גובה, נגח לרוחב, וגונדואן שהגיע מאחור בעט כדור חד וחלק לרשת. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 81: גול! דה בראונה היה חופשי ברחבה להעביר כדור רוחב, ההגנה של מארסיי נעלמה ונאלמה וסטרלינג דחק מקרוב את ה-0:3 של מנצ'סטר סיטי.

פורטו - אולימפיאקוס 0:2

אחרי שהתחילה את חודש אוקטובר באופן איום ונורא, פורטו ממשיכה לתקן עם ניצחון שני רצוף בכל המסגרות. היוונים החזיקו יותר בכדור וסיכנו יותר את השער, אבל ירדו מנוצחים ופספסו הזדמנות לברוח ליריבתם.

דקה 11: גול! ההגנה היוונית איבדה כדור ליד הרחבה ופאביו ויירה ניצל את זה כדי לכבוש שער קל בבעיטה מתוך הרחבה. 0:1 לפורטו.

דקה 85: גול! מארגה הגביה מתוך הרחבה מצד ימין וסרג'יו אוליביירה מתח את הראש ועם הרבה נחישות הקדים שחקן הגנה ונגח לרשת. 0:2 לפורטו.

שחקן ליברפול, פאביניו, מקבל טיפול. לצדו ג'ורדן הנדרסון. רויטרס
עכשיו גם פאביניו בחוץ/רויטרס

בית ד'

ליברפול - מיטיולנד 0:2

יורגן קלופ העלה הרכב משני שכלל שחקני רוטציה כמו טאקומי מינאמינו, דיבוק אוריגי וג'רדאן שאקירי, אבל זה לא מנע מליברפול ניצחון על הקבוצה החלשה בבית ושמירה על מאזן מושלם. החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של פאביניו, שבהיעדרם של וירג'יל ואן דייק וג'ואל מאטיפ הפצועים שוב תופקד כבלם, אבל נפצע בעצמו והוחלף על ידי ריס וויליאמס בן ה-19 כבר בדקה ה-30. דיוגו ז'וטה המצוין כבש ראשון, מוחמד סלאח שנכנס כמחליף, חתם בתוספת הזמן.

דקה 55: גול! אלכסנדר ארנולד עבר שחקן בימין, מסר לשאקירי, קיבל מהשוויצרי בחזרה, יישר למרכז וז'וטה בעט מתיבת החמש לרשת החשופה. שער קבוצתי יפהפה ו-0:1 לליברפול.

דקה 90+3: גול! סלאח שנכנס כמחליף הוכשל ברחבה. המצרי בעט בעצמו את הפנדל וקבע 0:2 לליברפול.


אטאלנטה - אייאקס 2:2

קאמבק איכותי של אטאלנטה סייע לה לחלץ נקודה ביתית במפגש בין שתי הקבוצות שמסומנות כאלו שייאבקו על הכרטיס השני לשמינית הגמר. אייאקס הייתה יכולה להשיג מקדמה משמעותית בקרב הזה, אבל לא ידעה לשמור על היתרון. דושאן טאדיץ' כבש ראשון ולאסינה טראורה המשיך את השבוע החלומי שלו - כשאחרי החמישייה ושלושת הבישולים מול ונלו - קבע 0:2 עוד לפני הירידה למחצית. במחצית השנייה בליץ של דובאן ספאטה הלוהט קבע שוויון.

דקה 30: גול! גוזנס איחר לתיקול בתוך הרחבה וביצע עבירה. שקומינה הצביע על הנקודה הלבנה וקיבל אישור מצוות ה-VAR וטאדיץ' בעט פנימה. 0:1 לאייאקס.

דקה 38: גול! טראורה קיבל כדור רוחב משמאל, בעט בנגיעה, נבלם על ידי ספורטיילו ומיד בעט את הריבאונד פנימה. 0:2 לאייאקס.

דקה 54: גול! פאפו גומס הגביה בחצי סיבוב וספאטה עלה בין שני שחקני הגנה הולנדים ונגח לרשת. אטאלנטה מצמקת ל-2:1.

דקה 60: גול! אטאלנטה יצאה להתקפת מעבר, פשאליץ' מצא את ספאטה והקולומביאני דהר לתוך הרחבה וסיים באופן מושלם. הנראזורי משווים ל-2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully