וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל מדריד סחטה 2:2 מול בורוסיה מנשנגלדבאך

עודכן לאחרונה: 28.10.2020 / 0:12

מרכוס תוראם כבש פעמיים (33 ו-56) וסידר לסייחים יתרון, אבל כמו במחזור הראשון הם שוב שמטו יתרון בדקות הסיום כשקארים בנזמה (87) וקאסמירו (93) איזנו. ריאל מדריד גנבה נקודה במשחק חלש שלה ועם לא מעט מזל. שחטאר - אינטר 0:0

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק מול סטפן דה פריי שחקן אינטר. Efrem Lukatsky, AP
היה עסוק בעיקר בפעולות הגנתיות. סולומון/AP, Efrem Lukatsky

המחזור השני בבית ב' של ליגת האלופות התקיים הערב (שלישי) כשבמשחק הראשון מבין השניים, שחטאר דונייצק ומנור סולומון נפרדים מאינטר ב-0:0. ריאל מדריד הצליחה לחזור מפיגור 2:0 ל-2:2 בזכות שני שערים בדקות הסיום מול בורוסיה מנשנגלדבאך.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. Efrem Lukatsky, AP
אינטר החמיצה בלי סוף/AP, Efrem Lukatsky

שחטאר דונייצק - אינטר 0:0

שבוע אחרי הניצחון המפתיע על ריאל מדריד בבירת ספרד, שחטאר דונייצק ומנור סולומון לא הצליחו לשחזר את ההישג וחילצו נקודה הודות לשורת החמצות של הקבוצה היריבה. שחקן הכנף הישראלי קיבל את חולצת ההרכב והשלים 90 דקות, אבל היה עסוק בעיקר במשימות הגנתיות, כמו שאר חבריו.

אחרי כמה דקות שקולות, אינטר השתלטה על המשחק ועל הקצב והתחילה לייצר הזדמנויות. ניקולו בארלה הפציץ למשקוף אחרי 13 דקות וגם רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס הגיעו למצבים טובים והחמיצו, כשלפני הירידה למחצית גם הבלגי נבלם במשקוף. הארגנטינאי שנראה פחות תוסס מבדרך כלל, רשם החמצה ענקית בדק ה-55 וגם בהמשך הנראזורי לא הצליחו למצוא הכרעה.

פדריקו ואלוורדה ריאל מדריד. Martin Meissner, AP
ואלוורדה וריאל הצליחו לסחוט נקודה במשחק בו נראו בדרך להפסד בטוח/AP, Martin Meissner

בורוסיה מנשנגלדבאך - ריאל מדריד 2:2

במחזור הראשון הסייחים הובילו 1:2 בסן סירו מול אינטר וחטפו שער שטותי מרומלו לוקאקו בדקה ה-90 כשהם מסיימים ב-2:2. הערב גלדבאך הובילה כבר 0:2 והייתה יכולה וצריכה לעלות ל-0:3, אבל אלסן פלאה החמיץ מול טיבו קורטואה והבלאנקוס הצליחו לחזור משום מקום ולהשיג נקודה יקרה מאוד בחוץ במשחק בו לא היו ראויים לה. מרכוס תוראם המצוין כבש פעמיים (33 ו-56), אבל קארים בנזמה (87) וקאסמירו (93) הצליחו לאזן והשיגו נקודה חשובה מאוד, שגם מנעה מהיריבה שלהם שתי נקודות. כל זה במשחק בו ריאל מדריד הייתה חלשה וכמעט לא סיכנה את השער של הגרמנים כשהיא ממש משחקת לידיים של היריבה, שהגיעה למצבים רבים במתפרצות קטלניות והייתה צריכה גם להגדיל את התוצאה. ריאל שוב הציגה משחק הגנתי לא מספיק טוב כשרפאל וראן מאכזב. פרט לכך, הבלאנקוס נראו גם די אובדי עצות מבחינה התקפית, אבל בסופו של דבר הצליחו בעזרת המון אופי וניסיון להשיג את שני השערים ואת הנקודה.

דקה 16: בנזמה נשלח לעומק, הסתובב ובעט בחצי תפנית ממצב קשה, זה הלך גבוה מדי והחוצה.

דקה 29: קרוס בעט חזק מ-20 מטר, זה היה מסוכן מאוד, אבל יאן זומר הצליח להדוף יפה לקרן.

דקה 33: שער! איזה ביצוע נהדר. לארס שטינדל הכניס מסירת עומק לפלאה, שהעביר מסירת רוחב מימין לשמאל ומרכוס תוראם בעט טיל עם רגל שמאל שלו אל החיבורים, 0:1 לבורוסיה מנשנגלדבאך.

דקה 54: כריסטוף קראמר חדר יפה לרחבה ועבר את לוקאס, אבל הבעיטה שלו נבלמה לקרן.

דקה 58: שער! גלדבאך יצאה למתפרצת כמו בספר. זה נגמר עם הגבהה של ליינר מימין, פלאה בעט וקורטואה הדף רק עד תוראם שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:2 והשני שלו.

דקה 61: פלאה נשלח לעומק, גבר בקלות על וראן ונותר לבד מול קורטואה, אבל לא בעט מספיק טוב והשוער הבלגי בלם אותו.

דקה 66: עוד הזדמנות מסוכנת לגלדבאך, שטינדל נשלח לעומק ובעט ממצב קשה בצד ימין אל הפינה הרחוקה, זה הלך סמוך לקורה החוצה.

דקה 74: הזדמנות גדולה להזאר אחרי מסירת רוחב של בנזמה, אבל הבלגי כנראה עדיין חלוד ובעט מקרוב אל הרשת החיצונית.

דקה 87: שער! ריאל מדריד מצליחה לחזור לחיים ומצמקת ל-2:1. קאסמירו הגיע אל הכדור שאולי בכלל חצה קו הרוחב ונגח לעבר בנזמה, שהמשיך עם בעיטה נהדרת פנימה. השער אפילו לא נבדק ב-VAR.

דקה 93: שער! הנה ה-2:2 של ריאל מדריד. מודריץ' הגביה מימין, ראמוס הוריד וקאסמירו המשיך פנימה מקרוב. כל ההגנה של המארחת חלמה ושילמה ביוקר.

האנס וולף שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. Martin Meissner, AP
האנס וולף וגלדבאך שמטו שוב שתי נקודות בדקות האחרונות/AP, Martin Meissner
מרכוס תוראם שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך עם לארס שטינדל. רויטרס
תוראם ושטינדל חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully