וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "מרוצה מהישראלים. בנדר הציג את המשחק הכי טוב שלו"

26.10.2020 / 23:42

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה לאחר ה-74:83 של שחקניו על הפועל חיפה ברבע גמר גביע ווינר: "שיחקנו הגנה טובה ושלטנו במשחק"

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

לאחר ששיחקה העונה רק ביורוליג שבה הערב (שני) מכבי תל אביב לזירה המקומית ועשתה זאת בצורה חלקה. הצהובים לא התקשו לגבור 74:83 על הפועל חיפה ברבע גמר גביע ווינר, ותפגוש במוצ"ש את מכבי ראשון לציון בחצי הגמר לשחזור גמר הפיינל פור מהשנתיים האחרונות. מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס יכול להיות מרוצה מעובדה שניצח כמובן, אבל בעיקר מכך שהצליח לחלק את העומס בין שחקניו, כשחוץ מדראגן בנדר אף שחקן בצהוב לא חצה את רף 30 הדקות.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "היום אני מאוד מרוצה מהישראלים שבאו לשחק, החבר'ה הצעירים, עוז בלייזר השתתף גם ביורוליג, זה לא היה משחק קל בשבילם כי לא היה להם דקות עכשיו. שיחקנו רק שלושה משחקי הכנה, ועם ההכנה הרכה שלנו היינו צריכים להתכונן ליורוליג ולא היה להם הרבה דקות. הם הגיבו טוב מאוד ואני מרוצה מהם. ראיתם את הדור הבא של מכבי תל אביב, התוכנית שלנו שמשקיעה בחבר'ה הצעירים. מזה אני מרוצה".

המאמן היווני התייחס למשחק: "שלטנו במשחק לאורך רוב המשחק, שיחקנו הגנה טובה בכלליות, ולמרות שחלק מהשחקנים שלהם קלעו את הנקודות שלהם, היה לנו יתרון דו ספרתי, ובמחצית השנייה שלטנו עוד יותר במשחק. אנחנו רוצים שכל השחקנים יהיו מוכנים לכל המשחקים, ושנבנה את המשחק שלנו, את הסגל שלנו, ממשחק למשחק משבוע לשבוע".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל חיפה לנארד פרימן. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
זכה להרבה דקות מנוחה במהלך המשחק. ווילבקין/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

אנחנו רוצים לשחק במסגרות הישראליות, כי אנחנו קבוצה ישראלית ורוצים לשחק במדינה שלנו ואני מכניס גם את עצמי למדינה שלנו. זה יעזור לנו למצוא את הקצב, יעזור לנו לתת דקות לשחקנים כדי למצוא את הקצב שלהם, כמו לבנדר שהיה לו את המשחק הכי טוב שלו עד כה. ככה הוא ימצא את הקצב שלו. הוא שחקן טוב מאוד, ברגע שהוא ייכנס לקצב שלו הוא יופיע, היה לו משחק טוב מאוד, הטוב ביותר שלו. יש לו עוד הרבה דרך להתקדם.

על עוז בלייזר: "כשהחתמנו את עוז ידעתי שהוא יענה לצרכים של הקבוצה, הוא מנוסה, הוא שחקן טוב ומשחק עם הלב שלו. זה שחקן שנותן תמיד את המקסימום, אולי יהיה לו משחקים לא טובים, אבל תמיד נותן את המקסימום, זה לא מפתיע אותי איך הוא התחבר לקבוצה ולפילוסופיה שלי. יש לו את הניסיון איך לשחק".

שחקן הפועל חיפה ג'ייסון סיגרס מול שחקן מכבי תל אביב סנדי כהן. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
"כשהעסק יתחבר נוכל להתמודד עם יריבות כמו מכבי". ג'ייסון סיגרס מול סנדי כהן/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מאמן הפועל חיפה אלעד חסין: "לא שיחקנו טוב רוב המשחק יש סיבות לכך, זה משחק שני שלנו אחרי יום חמישי ששיחקנו, מכבי תל אביב נמצאת בכושר משחק הרבה יותר טוב מאיתנו, היה לנו רפיון בהגנה, חוסר ריכוז, הכדורים ברחו לנו, לא חושב שככה ננצח הרבה משחקים. לא יכול לשפוט את זה יותר מדי, כי ביום חמישי אהבתי את שפת הגוף, ההגנה ברוב המשחק".

מאמן האדומים מהכרמל המשיך: "נחים יום אחד, אין פריבילגיה לנוח, הרצליה זה משחק אחר ממכבי, הפיזיות של מכבי זה משהו שצריך לדעת להתמודד איתו. זה אמנם קלישאה אבל זה נכון, מכבי היא לא היריבה שלנו כרגע, אנחנו צריכים לגרד ולהרוויח ולקחת ניצחונות בשיניים, כשהעסק יתחבר נוכל להתמודד עם יריבות כמו מכבי. צריך לשפוט כל משחק לגופו, המשחק היום הראה שאנחנו במצב פחות טוב, אבל לפני שלושה ימים שיחקנו טוב נגד יריבה טובה מאוד. זה העליות והירידות בהכנה. המטרה שלנו זה להדביק את העסק, אין לנו שליטה על יום התקפי כזה או אחר, אבל הגנתית יש לנו עוד הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully