וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מרוצים מהנקודה אבל לא מהיכולת. אבוקסיס מבין: צריך להרחיב את הרוטציה

26.10.2020 / 6:32

בקבוצה היו מרוצים מהעמידה הטקטית של השחקנים, אבל הודו שלא העזו מספיק התקפית. ולמה אבוקסיס חושש לפתוח את המאבק על המקום בהרכב?

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב עם הפועל באר שבע/ספורט1

רגשות מעורבים בהפועל באר שבע אחרי התיקו 0:0 אמש (ראשון) מול מכבי תל אביב. מצד אחד חשים במועדון סיפוק מכך שהקבוצה עמדה טקטית היטב וסגרה את ההתקפות של מכבי תל אביב בקלות. מצד שני, מצרים במועדון על כך שהייתה חסרה יותר איכות במשחק של הקבוצה בעיקר בחלק ההתקפי וביציאה קדימה. דווקא הפועל באר שבע הגיעה להזדמנות יותר טובה לכבוש והכדור של ז'וזואה פגע במשקוף השער של דניאל טננבאום, אבל בסך הכול התחושה היא שאפשר היה להוציא יותר כי מכבי תל אביב ביכולת לא טובה.

"לא היינו מדוייקים ולא באמת העזנו לצאת קדימה כשהכדור היה אצלנו", הודה אמש שחקן בהפועל באר שבע. "אם אנחנו רוצים להיאבק בצמרת הגבוהה, אנחנו צריכים להיות יותר איכותיים עם הכדור".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
זוכר היטב מה הרוטציה עשתה בעונה שעברה. אבוקסיס/דני מרון

כך או אחרת, אחת המסקנות של יוסי אבוקסיס והצוות המקצועי היא שצריך להכניס לעניינים יותר שחקנים ולפתוח את המעגל לעוד שחקנים אחרת ה-11 הקבועים יפלו מהרגליים. אתמול עשה יוסי אבוקסיס רק שינוי אחד בהרכב ביחס למשחק מול סלביה פראג כאשר הוציא את סינטאיהו סלליך והכניס את תומר יוספי. אבוקסיס סוחב קצת תחושות מהפלייאוף בעונה שעברה, אז כזכור עשה המון רוטציה משבוע לשבוע כדי לשמור את שחקניו רעננים למשחק גמר גביע המדינה שסיים את העונה.

אבוקסיס שילם אז מחיר בליגה והפועל באר שבע נראתה רע והפסידה משחקים רבים, ובגלל זה הוא קצת חושש לייצר רוטציות גדולות כמו שעשה אתמול מהצד השני גאורגיוס דוניס, אבל אחרי המשחק אמש מבין מאמן הפועל באר שבע שיהיה לו קשה עד בלתי אפשרי לשחק גם בליגת העל בארץ וגם בליגה האירופית עם אותם שחקנים בהרכב, כך שהוא חייב לתת לעוד שחקנים מהסגל שלו לעלות בהרכב מדי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully