וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס מודאג: "לא ציפיתי לפתיחה כזו, התחלנו רע מאוד בליגה"

25.10.2020 / 23:02

מאמן מכבי תל אביב לא אהב מה שראה ב-0:0 עם הפועל ב"ש: "הבעיה הגדולה שלנו היא האינטנסיביות והקצב. אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לשנות כמה דברים בהתקפה"

התגובות לתיקו 0:0 של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

ליגת העל שבה אחרי יותר מחודש עם משחק גדול: לאחר שהעפילו לשלב הבתים של הליגה האירופית ופתחו אותו עם ניצחונות גדולים, מכבי תל אביב והפועל באר שבע נפגשו למשחק מסקרן בבלומפילד, אלא שההר הוליד עכבר. השתיים סיימו ב-0:0, בינוני למדי, אולי מתוך מחשבה עתידית על מה שמצפה להן ביום חמישי הקרוב. האלופה הישראלית, שטרם ניצחה העונה בליגת העל תתארח אצל סיבאספור, בעוד מחזיקת הגביע תתארח בניס.

"אני חושב שהבעיה הגדולה שלנו היא האינטנסיביות והקצב", אמר גאורגיוס דוניס. "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל לא היתה לנו את האינטנסיביות כדי לשנות את הקצב ולהגיע לרחבה. אני מודאג מכמה דברים, אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לשנות כמה דברים בהתקפה. בליגה המקומית מול קבוצות מאורגנות, אנחנו לא יוצרים הרבה מצבים. ככה היה גם מול פתח תקוה. אנחנו צריכים לשפר כמה דברים באימונים ואת האינטנסיביות מקדימה".

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. דני מרון
יש על מה לעבוד. דוניס/דני מרון

דוניס הוסיף ואמר: "לא ציפיתי לפתיחה כזו, התחלנו רע מאוד בליגה המקומית. ואנחנו צריכים להתחיל להביא ניצחונות. הפתיחה שלנו רעה מאוד וזה אומר שכל משחק מעכשיו הוא כמו גמר. אני לא מודאג מהפער בטבלה, אלא מהדברים שאנחנו צריכים לשפר. אני מאמין בשחקנים שלנו, אבל אנחנו צריכים להשתפר מבחינה התקפית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully