וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש פה שחקנים שחיוביים לקורונה, והם נתנו מאמץ אדיר"

25.10.2020 / 23:16

מאמן הפועל באר שבע הסביר את יכולת שחקניו במהלך ה-0:0 מול מכבי תל אביב: "לא הגיע לנו יותר מתיקו". ז'וזואה: "היה משחק משעמם"

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב עם הפועל באר שבע/ספורט1

הפועל באר שבע אמנם רשמה הערב (ראשון) משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון לאחר שסיימה ב-0:0 עם מכבי תל אביב, אך במחזיקת הגביע יצאו יחסית מרוצים מהמשחק. הקבוצה הגיעה לאחר הניצחון הגדול ביום חמישי על סלביה פראג בליגה האירופית, והסתגרה הערב מול הצהובים בתקווה לעקוץ במתפרצות, ולא הייתה רחוקה כשז'וזואה מצא את המשקוף (44). הלחץ של המארחת לא הניב פרי, ובסיום יצאו הדרומיים עם נקודה במשחק חוץ מול האלופה.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "המשחק שלנו לא היה טוב. איבדנו הרבה כדורים, חלק בגלל לחץ טוב של מכבי וחלק בגלל חוסר ריכוז. לא התאמנו הרבה זמן ושיחקנו בחמישי כמעט עם אותו הרכב. זה מאוד מתיש, אבל היינו צריכים לשחק יותר טוב. מצד שני התוצאה לא כזו גרועה. המצב הכי טוב במשחק היה שלנו וחבל שלא הבקענו. אם להיות אמיתי לא הגיע לנו יותר מתיקו".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. דני מרון
"זו תקופה מאתגרת מאוד". אבוקסיס/דני מרון

המאמן התייחס לעייפות של שחקניו: "יש פה שחקנים שרק החלימו וחלק חיוביים לקורונה ונותנים מאמץ אדיר ומשחקים בחמישי ובראשון. אם אני צריך לתרץ תיקו מול מכבי תל אביב אז זה בסדר. יש פה לחץ גדול של משחקים. היכולת הטכנית של הקבוצות נפגעה הערב. נתאושש עד ניס, זו תקופה מאתגרת מאוד. במשחקים שנוכל ניתן מנוחה לשחקנים והזדמנות לשחקנים אחרים. לפני הגביע שאוששתי שחקנים זה נראה לא טוב, אבל אני יוצא מעודד עם חבורת גברים שנתנה פה מלחמה. לא כדורגל גדול, אבל מלחמה כן".

כוכב הקבוצה ז'וזואה הוסיף: "לא שיחקנו כל כך טוב, התנאים לא ממש טובים לשחק טוב וללחוץ, אבל היו לנו את ההזדמנויות הטובות ביותר. זה לא היה משחק טוב שלנו ולא של מכבי תל אביב, היה משחק קצת משעמם. זו נקודה נגד האלופה ונמשיך בדרכנו. זו עונה קשה מאוד, עדיין יש לנו שחקנים עם קורונה, לא התאמנו 15-17 יום ואחרי יש לנו 3-4 משחקים בשבועיים. נילחם בכל משחק כדי לקחת שלוש נקודות. כל הקבוצות בישראל הפסיקו להתאמן וזה לא פשוט, יש אנשים חושבים שקל לחזור לכושר. אני מאמין שאפשר לעשות עונה טובה מאוד. אני לא מרגיש שום לחץ עלי, אני אוהב שאומרים עלי דברים רעים, כי רק אנשים עם אישיות גדולה כמוני שומעים דברים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully