וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "מועדון נמדד ברגעיו הקשים. נחזור מהר למירוץ בליגה"

26.10.2020 / 6:15

החלוץ מודה שההעפלה לשלב הבתים בליגה האירופית לא מכפרת על פתיחת העונה החלשה בליגה: "דברים לא נראים כמו שרצינו שייראו". ויש גם חרטה על ההחמצה

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב עם הפועל באר שבע/ספורט1

לאיתי שכטר היה לילה לא קל. ספק אם הצליח לעצום עין. את ההחמצה שלו במחצית השנייה ב-0:0 אמש (ראשון) מול הפועל באר שבע אחרי שנכנס בהפסקה, הוא לקח איתו הביתה. עם כל הניסיון שלו, שכטר הוא הראשון לדעת שזה היה כדור שהיה צריך לתת שלוש נקודות למכבי תל אביב.

"ידענו שזה משחק חשוב בשבילנו אחרי פתיחת העונה הלא טובה שלנו", אמר אמש. "הליגה זה הדבר הכי חשוב לנו. אירופה זה בונוס, דובדבן וחוויה, אבל מבחינת המועדון הליגה הכי חשובה. החמצתי הזדמנות. הגעתי למצב שהייתי חייב להבקיע. הרבה פעמים הבקעתי בקריירה את המצבים האלה אבל גם החמצתי במקרים מסויימים כמו הערב. אנחנו נהיה חייבים להרים את עצמנו בליגה. אני מאמין שנחזור מהר מאוד למירוץ".

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. דני מרון
לקח את ההחמצה הביתה. שכטר/דני מרון

שכטר הוסיף: "לא היה לנו מזל בשני המשחקים מול מכבי פתח תקוה ובני יהודה. אלה משחקים שהיינו צריכים לנצח. יש אכזבה של כולם על איך שהתחלנו את העונה בישראל. דברים לא נראים כמו שרצינו שייראו. אבל נהיה חזקים ונצטרך להרים את עצמנו כי מועדון נמדד ברגעים היותר קשים, ועכשיו זה רגע פחות נעים של מכבי תל אביב מאז שאני כאן".

שכטר, מהשחקנים המובילים בקבוצה, התחייב שהוא ויתר חבריו הוותיקים ירימו את עצמם ואת האחרים: "אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולדאוג שגם השחקנים הצעירים ירימו את עצמם כי אין לנו זמן להתעסק יותר מדי במשחק. ביום חמישי אנחנו כבר בטורקיה בעוד מלחמת עולם ואנחנו רוצים לנצח את המשחק כדי שנוכל להתקדם קדימה בליגה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully