וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני באר שבע עברו עוד בדיקות קורונה, רק השליליים יוכלו לטוס לצרפת

26.10.2020 / 12:12

אחרי שנעזרו במשרד הבריאות כדי לקבל אישור מאופ"א לשתף גם שחקנים חיוביים מול סלביה פראג, במועדון יודעים שאם לאבוקסיס או שחקניו לא יהיו תוצאות שליליות, הם לא יורשו להמריא למשחק מול ניס ביום חמישי (22:00, ספורט 2).

תגובות הפועל באר שבע לתיקו 0:0 מול מכבי תל אביב/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

בהפועל באר שבע ערכו כבר הבוקר (שני) את בדיקות הקורונה לקראת המשחק מול ניס בליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט 2). במועדון מחכים כעת לתשובות, ומקווים שכולם יהיו שליליים. בעוד שבישראל איפשרו גם לשחקנים שעדיין אובחנו כחיוביים לשחק, ומשרד הבריאות אף עזר לקבוצה לקבל על כך אישור מאופ"א, בצרפת לא תותר הכניסה ללא בדיקה שלילית.

כזכור, רק אתמול בסיום המשחק מול מכבי תל אביב, שיבח יוסי אבוקסיס את שחקניו על ההשקעה וטען כי חלקם עדיין חיוביים לקורונה. מי שנמצאו חיוביים לנגיף ביום שלישי שעבר היו ז'וזואה, לואי טהא ושוער המשנה רז רחמים, כשגם אבוקסיס עצמו ואליניב ברדה קיבלו תשובות חיוביות, בעוד שמריאנו באריירו, דוד קלטינס ואילי מדמון קיבלו תשובות שהוגדרו כגבוליות.

מיגל ויטור עם לואי טהא שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
הפעם חייבים בדיקה שלילית. לואי טהא/דני מרון

בבאר שבע מקווים שהימים שעברו מאז הבדיקה הקודמת ניקו את גופם של החיוביים מהנגיף לחלוטין, והבדיקות החדשות תצאנה שליליות, כדי להימנע ממצב של סגל חסר מול הצרפתים החזקים, ואולי אף ממצב בו ייאלצו להמריא ללא אבוקסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully