וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צפו ברפאלוב כובש ומבשל בדרבי, מיכה ניצח את אצילי, שער בכורה לעוואד

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 21:22

קשר אנטוורפן כיכב ב-2:3 מול בירסחוט ועלה עם קבוצתו לפסגה הבלגית. מיכה פתח בניצחון אנורתוזיס 0:2 על אפואל של אצילי ושהר, עוואד הציל את לך פוזנן מהפסד

ליאור רפאלוב כובש בדרבי של אנטוורפן מול בירסחוט/ספורט 1

במוקד משחקי הליגיונרים היום (ראשון) עומדים ערן זהבי, שון וייסמן ומונס דאבור, אך בנוסף עוד שלל נציגים ישראלים עלו על כר הדשא ברחבי אירופה.

* ליאור רפאלוב המשיך בכושרו המסחרר כשכבש ב-2:3 של אנטוורפן בדרבי מול בירסחוט. הקשר הוותיק העלה את המארחת ליתרון בדקה השביעית בבעיטה נהדרת מקצה הרחבה, והמשיך בהצגה בדקה ה-15 כשהוסיף בישול לסימן יוקלרוד הנורבגי שקבע 0:2 מהיר. האורחת הצליחה לחזור עם צמד של היפני מוסאשי סוזוקי (25 ו-73), אבל דיומרסי אמבוקאני הכריע את המשחק דקה לאחר השוויון והציב את אנטוורפן לפחות זמנית בפסגת הליגה הבלגית בזכות ניצחון רביעי רצוף.

זהו כבר שערו הרביעי של רפאלוב העונה, כשכזכור ביום חמישי הוא כבש את שער הניצחון של קבוצתו הבלגית ב-1:2 על לודוגורץ בליגה האירופית.

צפו בשער של רפאלוב בדקה השביעית

ליאור רפאלוב כובש בדרבי של אנטוורפן מול בירסחוט/ספורט 1

וצפו בבישול שלו בדקה ה-15

צפו: ליאור רפאלוב מבשל שער במדי אנטוורפן מול בירססחוט/ספורט 1

* דור מיכה ניצח את עומר אצילי, במפגש הראשון בין השניים מאז נאלצו לעזוב את מכבי תל אביב בשל פרשת הכדורגלנים והקטינות. מיכה (69 דקות) פתח בהרכב אנורתוזיס פמגוסטה, שניצחה 0:2 את אפואל ניקוסיה והעמיקה את המשבר אצל היריבה. אצילי נכנס בדקה ה-60 ובן שהר בדקה ה-72, אבל הם לא מנעו מקבוצתם הפסד שני רצוף. אקס מכבי נתניה ברנקו ורגוץ' כבש את הראשון לזכות המדורגת שנייה בקפריסין. אפואל רק במקום התשיעי עם שמונה נקודות. אסף צור ישב על ספסל המנצחת.

* מוחמד עוואד חגג שער בכורה במדי לך פוזנן, כשהציל את קבוצתו מהפסד וקבע 1:1 בבית מול קרקוביה בדקה ה-86. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-63, וארבע דקות לסיום השתלט על כדור תועה ברחבה ובעט חלש בימין אל הרשת. פוזנן עם תשע נקודות אחרי שבעה משחקים בליגה הפולנית, ורק במקום ה-10.

* סלטיק, עדיין ללא ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד המחלימים מקורונה, איבדה עוד שתי נקודות כשסיימה ב-3:3 דרמטי בחוץ מול אברדין. קאלום מקגרגור השווה ל-1:1 בדקה ה-52 והמחליף לי גריפית'ס (76) וריאן כריסטי (78 בפנדל) הפכו ל-2:3, אבל לואיס פרגוסון השלים צמד פנדלים בדקה ה-92 וחילץ נקודה למארחת.

שחקני ראפיד וינה חוגגים, אליאל פרץ שחקן וולפסברגר מאוכזב (משמאל). Markus Tobisch, GettyImages
יצא במצב של 2:2. אליאל פרץ, משמאל/GettyImages, Markus Tobisch

* אליאל פרץ פתח בהרכב של וולפסברגר, שכבר הפכה פיגור 2:0 ל-2:3 מול ראפיד וינה, אבל הפסידה בסופו של דבר 4:3 בתוספת הזמן. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-58 (במצב של 2:2) וקבוצתו עם ארבע נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות בליגה האוסטרית.

* דור חוגי פתח בהרכב סט. פולטן ושיחק 66 דקות בתבוסה 4:0 בחוץ מול לאסק לינץ בליגה האוסטרית. קבוצתו במקום החמישי עם שבע נקודות אחרי חמישה מחזורים.

* איסמעיל ריאן נכנס כמחליף בדקה ה-63, אבל לא מנע מאדנספור הפסד ביתי 3:1 מול טוזלאספור, מוליכת הליגה השנייה בטורקיה. אדנספור במקום ה-10 עם תשע נקודות אחרי שבעה מחזורים.

* גידי קאניוק פתח בהרכב בוריראם יונייטד והשלים 90 דקות ב-2:2 מול טראט בחוץ. קבוצתו במקום ה-11 בליגה התאילנדית.

* ניר לקס השלים 90 דקות בהרכב פטרולול, שהפסידה 1:0 בבית לאוניברסיטטאה קראיובה בליגה השנייה ברומניה. בן לוי לא נכלל בסגל.

* סטנדרד ליאז' מוכת הקורונה, ללא עדן שמיר שגם הוא בין הנדבקים, הפסידה 2:0 בחוץ לסינט טרוידן במחזור ה-10 בליגה הבלגית ופספסה הזדמנות לעלות לפסגה, כשהיא במרחק שתי נקודות מאנטוורפן.

* זוריה לוגנסק, ללא ג'ואל אבו חנא ומקס גרצ'קין, הביסה 0:4 בבית את רוך לבוב ששיחקה החל מהדקה ה-48 בתשעה שחקנים ולאחר מכן ספגה את כל השערים. זוריה התקדמה למקום השביעי בליגה האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully