וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ובאיירן מינכן נצמדו לז'לגיריס בפסגה, ריאל בצרות

קייל קוריץ' (15) בלט אצל הקטלאנים בדרך ל-72:79 בקלאסיקו על הבלאנקוס שרשמו הפסד רביעי. באיירן ניצחה 68:74 את אולימפיאקוס

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

המחזור החמישי ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם שני משחקים נוספים, להוציא את המפגש של מכבי תל אביב עם חימקי מוסקבה. הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה וריאל מדריד הסתיים בניצחונם של הקטלאנים, 72:79. עוד קודם לכן באיירן מינכן נצמדה לפסגה לאחר שגברה 68:74 על אולימפיאקוס.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד מול ניק קלאתיס שחקן ברצלונה. GettyImages
13 אסיסטים משותפים. קמפאסו מול קלאתיס/GettyImages

ברצלונה - ריאל מדריד 72:79

לאחר חמישה מחזורים, הקבוצה של שאראס נצמדת לבאיירן וז'לגיריס בפסגת היורוליג לאחר ניצחון שלישי ברציפות, ובאיזו במה. הליטאי ניצח בקלאסיקו הראשון שלו על הקווים, במשחק בו שחקניו התפוצצו ברבע השלישי, אותו ניצחו 13:30, בדרך ל-27:48 מפלצתי במחצית. הבלאנקוס לא הרימו ידיים ונגסו בהפרש במהלך המחצית השנייה, כששתי דקות לסיום, קוזז ההפרש עד 74:69 בלבד. עם זאת, ברצלונה לא איבדה את הראש, וסגרה עניין עם ארבע נקודות רצופות של סרג'י מרטינס. קייל קוריץ' עלה נהדר מהספסל של בארסה וקלע 15 נקודות ב-15 דקות כשגם ברנדון דייוויס (14) וקורי היגינס (13) בלטו. בצד השני, 14 של טריי תומפקינס לא עזרו לריאל, שרשמה הפסד רביעי בחמישה משחקים, ופותחת את עונת היורוליג בצורה עגומה. קרב הרכזים בין ניק קלאת'יס מברצלונה לפקונדו קמפאסו מריאל הניב 10 נקודות בלבד, אך גם 13 אסיסטים משותפים.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "אמרתי להנהלה שהעונה הקרובה לא תהיה קלה"

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן ג'יילן ריינולדס. הטוויטר של באיירן מינכן, אתר רשמי
באיירן עם פתיחת עונה חלומית. ג'יילן ריינולדס/אתר רשמי, הטוויטר של באיירן מינכן

באיירן מינכן - אולימפיאקוס 68:74

באיירן ממשיכה בפתיחת העונה המרשימה שלה, והיא משתווה לז'לגיריס בפסגה עם ארבעה ניצחונות מול הפסד בודד. הבווארים הוליכו במשך מרבית שלבי המשחק וניצחו בכל אחד משלושת הרבעים הראשונים. היוונים, שהגיעו למשחק עם מאזן זהה לזה של המארחת, הצליחו לכפות משחק צמוד בדקות הסיום כששאקיל מקיסיק וקוסטאס פפאניקולאו שומרים אותם במשחק, בעזרתו של צ'רלס גיינס שתרם 12 מהספסל. עם זאת, וויד בולדווין (18) ו-ולדימיר לוצ'יץ' בעוד משחק נהדר (16) דאגו לניצחון רביעי ברציפות ובאיירן מינכן נושמת אוויר פסגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully