וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ הסביר את החילוף המשולש: "החלוצים שלי התקשו מול הלחץ של אייאקס"

מאמן ליברפול עצבן חלק מהאוהדים כשבדקה ה-60 במצב של 0:1 הוא הוציא את מאנה, סלאח ופירמינו: "זה היה משחק אינטנסיבי והמחליפים עשו את העבודה"

צפו ב-1:5 של אייאקס על הירנביין/ספורט 1

למרות הפציעה הקשה של ואן דייק וחסרונו של אליסון השוער הראשון, ליברפול פתחה אתמול (רביעי) ברגל ימין את קמפיין ליגת האלופות עם 0:1 קשה בחוץ על אייאקס. ניקולאס טגליאפיקו הכריע את המשחק עם שער עצמי אומלל במחצית הראשונה כשהצלות מהקו וגם הקורה הצילו את ליברפול במשחק שבו ההולנדים היו ראויים לנקודה לפחות.

אלא שהרגע הביזארי של המשחק הגיע כבר בדקה ה-60. למרות התוצאה השבירה ולמרות שאייאקס לחצה, יורגן קלופ החליף את שלושת הכוכבים שלו בהתקפה והכניס את מינאמינו, ז'וטה ושאקירי במקום סלאח, פירמינו ומאנה. עוד קודם לכן המאמן הגרמני הכניס כבר בהפסקה את ג'ורדן הנדרסון במקום הנער קרטיס ג'ונס שפתח במפתיע.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
קיבל חצי שעה מקלופ. מינאמינו/רויטרס

חלק מאוהדי ליברפול לא אהבו את החילופים של הגרמני וטענו שהוא לא לוקח ברצינות את המפעל. המאמן הסביר לאחר המשחק את החילופים שלו ואמר: "החילוף של קרטיס היה טקטי. הצוות הרפואי עדכן אותנו שהנדרסון לא יכול לפתוח, אז נתתי לו 45 דקות ובגלל זה הוא נכנס אחרי ההפסקה".

לגבי החילוף של שלושת החלוצים: "זה היה משחק מאוד אינטנסיבי, הלחץ שלהם היה מאוד חזק והיינו צריכים לזכות בכדור בהתקפות המעבר. זה היה קשה לשלישיית החלוצים שלי ואני מאוד שמח שהייתי יכול להשתמש במחליפים שלי".

על סאדיו מאנה, שהביא לשער העצמי והוחלף כשהוא מדדה, אמר קלופ: "לסאדיו יש רגל עץ והוא סובל מכאבים. הרגל עדיין כואבת לו אבל זו לא בעיה, כשהוא לא משחק הוא שם קרח".

לליברפול מצפים שלושה משחקים נוחים על הנייר כעת, כולם באנפילד נגד שפילד יונייטד ו-ווסטהאם בליגה ובתווך משחק מול מיטיולנד הקטנה שהובסה 4:0 מול אטאלנטה במחזור הפתיחה של האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully