וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: נדוביץ' התפוצץ על פנרבחצ'ה, הפסד דרמטי לצסק"א, הפסד בכורה לז'לגיריס

כוכב פנאתינייקוס הפגיז 7 שלשות ו-28 נקודות ב-68:82, צסק"א נכנעה 86:84 לכוכב האדום אחרי הארכה, הליטאים חטפו 94:82 מוולנסיה

שחקן ז'לגיריס קובנה נייג'ל הייז. מתוך הטוויטר של ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
ז'לגיריס כבר לא מושלמת. הייז/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ז'לגיריס קובנה

המחזור החמישי ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים, כששניים נוספים (זניט - מילאנו, אלבה ברלין - באסקוניה) נדחו בשל מגפת הקורונה. במוקד ניצחה פנאתינייקוס 68:82 את פנרבחצ'ה, בעוד ז'לגיריס ספגה הפסד ראשון העונה וצסק"א מוסקבה הופתעה בבלגרד.

seperator

ז'לגיריס קובנה - ולנסיה 94:82

להוציא את זניט ששיחקה שני משחקים בלבד, אין יותר מושלמות ביורוליג. ז'לגיריס, שהחלה את העונה עם 0:4 מרשים, ירדה לקרקע אל מול העטלפים, שהגיעו רעננים על רקע דחיית המשחק מול זניט בשבוע שעבר. הליטאים פתחו מצוין, צלפו לא פחות מתשע שלשות כבר במחצית הראשונה וירדו לחדרי ההלבשה כשהם מוליכים 37:45. אלא שהאורחת הגיבה עם רבע שלישי אדיר (12:30) בניצוחו של בויאן דובלייביץ', ביצעה מהפך וברחה ליתרון 57:67. משם ז'לגיריס כבר לא חזרה. דובלייביץ' ו-ואניה מרינקוביץ' הובילו עם 16 נקודות כל אחד, ניקולה קאליניץ' הוסיף 14. אוגוסטין רוביט ומריוס גריגוניס קלעו 12 כל אחד למפסידה, שקלעה שתי שלשות בלבד בכל המחצית השנייה.

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה 68:82

פאו התאוששה מההפסד לברצלונה וחגגה ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה של העונה, אף שחסרה את הקפטן שלה יואניס פפאפטרו, שסובל מפציעה בצלעות. המארחת פתחה היטב ועלתה ל-15:26 בתחילת הרבע השני בזכות נמניה נדוביץ' המצוין, פנר חזרה ברבע השלישי והשוותה ל-43:43, אלא שנדוביץ' צלף שלשה וקבע 56:65, 8:30 דקות לסיום, בדרך לסגור עניין. הגארד הסרבי סיים ערב אדיר של 28 נקודות (7 מ-12 מחוץ לקשת), כשמלבדו רק קיפר סייקס קלע בספרות כפולות (11). לורנזו בראון קלע 17 לטורקים, שסופרים הפסד שלישי ברציפות.

עוד בוואלה!

עוזב את הפועל ירושלים: לוקה מיטרוביץ' חתם בבודוצ'נוסט

לכתבה המלאה

אורחי כבוד באואקה

הכוכב האדום בלגרד - צסק"א מוסקבה 84:86 (אחרי הארכה)

עד הערב, צסק"א ניצחה את הכוכב ב-14 מתוך 15 המפגשים בין הקבוצות. אלא שהפעם, בתום דרמת ענק, חגגו הסרבים ניצחון גדול, בתום רבע אחרון הפכפך והארכה נהדרת. בסופו של דבר היה זה סל ניצחון של ג'ורדן לויד, 54 שניות לסיום, שסגר עניין. עד הסיום הספיק מייק ג'יימס להחטיא פעמיים. לויד סיים עם שיא קריירה ביורוליג של 31 נקודות, עמנואל טרי (10 נקודות) וטיילר רוצ'סטי (2) רשמו הופעות בכורה בכוכב העונה. מנגד, דניאל האקט היה בלתי עציר (29 נקודות), עד דקות ההכרעה. וויל קלייברן הוסיף 18 וג'יימס הסתפק ב-9 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully