וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את הפועל ירושלים: לוקה מיטרוביץ' חתם בבודוצ'נוסט

21.10.2020 / 15:04

הפורוורד הסרבי, שנמצא בישראל והתאמן היום בבירה, השלים את הקדנציה שלו עם הופעה אחת בלבד. הוא ישחק העונה עם המונטנגרים ביורוקאפ

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

הפועל ירושלים תפתח בשבוע הבא עונה אירופית חדשה, כשתתארח במחזור הראשון של ליגת האלופות אצל טורק טלקום אנקרה, ומי שלא יהיה איתה הוא לוקה מיטרוביץ'. הפורוורד הסרבי, שהצטרף לקבוצה לקראת הפיינל אייט באתונה, חתם היום (רביעי) בבודוצ'נוסט פודגוריצה.

מיטרוביץ' (27, 2.06) נמצא עדיין בישראל, ובירושלים רצו להאריך את חוזהו הזמני ולהשאירו. בין הצדדים התקיימו מגעים, והסיכום להארכת ההסכם עד תום העונה היה קרוב, אבל ההצעה מהמונטנגרים הייתה גבוהה מדי עבור האדומים.

לוקה מיטרוביץ' במדי הפועל ירושלים. ליגת האלופות, אתר רשמי
תמונה למזכרת. מיטרוביץ' בהופעתו היחידה במדי הפועל ירושלים/אתר רשמי, ליגת האלופות

היום מיטרוביץ' עוד התאמן עם ירושלים, אבל בסופו של דבר עוזב לאחר שהספיק לערוך הופעה רשמית אחת בלבד במדיה (בדומה לגארד היווני ניקוס פאפאס), כשקלע 13 נקודות בתבוסה לסן פאבלו בורגוס בסוף החודש שעבר.

הקו הקדמי של עודד קטש דומה לזה שהיה לה אשתקד, ויובילו אותו נכון לעכשיו טיישון תומאס, סולימאן בריימו ועידן זלמנסון. עוד לפני הטיסה לטורקיה, ירושלים תארח מחר את הפועל באר שבע במסגרת הליגה הבלקנית. הקבוצה המונטנגרית מופיעה ביורוקאפ, והיא פתחה את העונה עם שני ניצחונות והפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully