וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רכבת הרים רגשית": המהמר הלחוץ שזכה ב-300 אלף דולר

דניאל צ'יאנג הימר 30 אלף דולר שטמפה ביי רייז תעפיל לוורלד סירייס. כשהובילה 0:3 בסדרה על יוסטון הכל היה בסדר, אלא שאז האסטרוס חזרו ל-3:3, כנגד כל הסיכויים. זה נגמר בסוף טוב

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

את המתח שהרגיש דניאל צ'יאנג קשה לתאר במילים. בינואר האחרון הימר 30 אלף דולר על כך שטמפה ביי תזכה באמריקן ליג ותעפיל לוורלד סירייס, בידיעה שאם יפגע יזכה ב-300 אלף דולר.

בשבועות האחרונים זה היה נראה כמו הימור מושלם: הרייז התקדמו בפלייאוף, ובגמר האמריקן ליג ברחו ליתרון 0:3 על יוסטון. האסטרוס היו עם הגב אל הקיר - אף קבוצה בהיסטוריית ה-MLB מעולם לא חזרה מפיגור 3:0 כדי לנצח סדרה. למעשה, אף קבוצה אפילו לא חזרה מ-3:0 ל-3:3, כדי לכפות משחק שביעי ומכריע.

אבל זה בדיוק מה שהאסטרוס עשו - קאמבק גדול השווה את הסדרה ל-3:3, וצ'יאנג כבר הרגיש כיצד 300 אלף דולר חומקים ממנו. "הסדרה הזו היא רכבת הרים רגשית", אמר ל"דדפסין" ערב המשחק השביעי והמכריע. "מן הסתם, ביתרון 0:3 הרגשתי די נוח". במהלך הסדרה היו למהמר הספורט המקצועני מספר הזדמנויות לשנות את ההימור המקורי ובכך להקטין את הסיכון, אבל הוא בחר להישאר בשלו.

"אמשיך בשגרה שלי", אמר לקראת רגע האמת - "אשב לבד, אצפה במשחק ואחזיק אצבעות שטמפה ביי תנצח". זה בדיוק מה שקרה: הרייז ניצחו 2:4, העפילו לוורלד סירייס והעניקו לצ'יאנג 300 אלף דולר.

שחקני טמפה ביי רייז חוגגים. רויטרס
סוף טוב, הכל טוב. הרייז חוגגים ניצחון בסדרה/רויטרס

לפני מספר ימים סיפר על תחילת דרכו בתחום: "זה היה משהו אקראי לגמרי. אנדר שני גולים במשחק מונדיאל, אולי דנמרק מול פינלנד או משהו כזה. לא ידעתי שום דבר על אף אחד מהקבוצות". מאז אותו הימור, צ'יאנג הפך את התחביב למקצוע, וכעת יש לו חברה המייעצת להימורי ספורט בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully