וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SMS מצמרר, ניסיון חטיפה ומכות עם שוטרים: מסע ההרס של לוחם ה-MMA

19.10.2020 / 8:53

אייזק תריין בן ה-21, שחשוד שחטף את בת זוגו והחזיק בה בניגוד לרצונה, פצע שניים מהשוטרים שניסו לעצור אותו. הוא מואשם בתקיפה חמורה, עבירת אלימות במשפחה, סירוב למעצר, תקיפת שוטר, ניסיון בריחה והפרת תנאי השחרור

קרב ה-MMA הראשון בקריירה של אייזק תריין - לוחם שנעצר בחשד שחטף את בת זוגו/צילום מסך

לוחם MMA אמריקאי נעצר בחשד לחטיפה ותקיפה חמורה של בת זוגו, אחרי שעל פי דיווחים בארצות הברית נעל אותה בביתו במשך יומיים, במהלכם תקף אותה ללא הפסקה.

אייזק תריין, לוחם MMA בן 21 שלקח חלק בשני קרבות מקצוענים בקריירה (מאזן 1:1), נעצר בעיירה רמפורד שבמדינת במיין אחרי שהחזיק את בת זוגו בביתו בניגוד לרצונה. הכול החל בשעת בוקר מוקדמת, אז קיבלה המשטרה מקומית שיחה מאזרחים מודאגים, שטענו שקיבלו הודעת טקסט מבחורה במצוקה.

"אזרחים מודאגים שגרים בקרבת מקום קיבלו הודעה מצמררת מאישה שטוענת שנחטפה ומוחזקת בניגוד לרצונה", נכתב בתקשורת האמריקאית. "השוטרים הגיבו לקריאה והגיעו לזירה במהרה. הם פרצו לבית, שם הם מצאו את תריין, ביחד עם בת זוגו בת ה-49 שהוחזקה יומיים ארוכים בניגוד לרצונה.

בווידאו: קרב ה-MMA הראשון בקריירה של תריין

תריין שזיהה את השוטרים ניסה לברוח, אך אלו סגרו אליו. בניסיון אחרון להימלט הוא תקף את השוטרים וגרם לשניים מהם לחבלות חמורות: אחד ספג שברים באפו ובארובת העין ואילו השני נפצע בצלעות. שניהם אגב הזדקקו לטיפול רפואי. אחרי מאבק ממושך הצליחו בסופו של דבר השוטרים להשתלט על החוטף ולקחו אותו למעצר.

הלוחם הצעיר מואשם בתקיפה חמורה, עבירת אלימות במשפחה, סירוב למעצר, תקיפת שוטר, ניסיון בריחה והפרת תנאי השחרור. הוא הועבר לכלא במחוז אוקספורד שם מוחזק ללא אפשרות לערבות עד לדיון בבית המשפט, והוא גם חשוד בניסיון חטיפה.

על פי התקשורת בארצות הברית לא מדובר בהסתבכות הראשונה של תריין, שנעצר לפני שבועיים אחרי ששוב הסתבך עם המשטרה המקומית. על פי הדיווחים הוא התפרע ברחוב וכשהגיעו השוטרים למקום, הוא ניסה לתקוף אותם, אך נעצר עוד לפני שהצליח להרים עליו יד ונעצר. הוא הואשם בתקיפה חמורה, סירוב למעצר והפרת תנאי שחרור לפני ששוחרר בערבות של 500 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully