וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפתיחה המאכזבת: בוויאדוליד מחכים לתפוקה משון וייסמן

הגיע מאוחר, פספס אימונים, החסיר יותר דקות מבכל העונה שעברה. בוויאדוליד ממתינים שהרכש היקר בהיסטוריה יתחיל להפציץ

צפו בתקציר ה-1:2 של ארגנטינה בבוליביה/ספורט 1

לא לפתיחה כזו ציפה שון וייסמן בריאל ויאדוליד. החלוץ שהגיע בקול תרועה רמה כשחקן היקר בהיסטוריה של המועדון (עלה 4 מיליון יורו), עדיין לא הותיר חותם בקבוצה הסגולה ובמועדון מקווים שהוא יתחיל לפרוע שטרות בקרוב, כשבתקופה הקרובה ישנם משחקים שבהם קיימת ציפייה גדולה לאסוף ניצחונות ונקודות.

ויאדוליד פתחה את העונה עם שתי נקודות בלבד מ-15 אפשריות והיא מבודדת במקום האחרון בטבלה. אחרי שפגשה בין היתר יריבות חזקות כמו בטיס וריאל מדריד, היא תתארח ביום ראשון אצל ווסקה למשחק בין שתי הקבוצות היחידות שעדיין לא ניצחו העונה. בתקשורת המקומית מעריכים שווייסמן לא יפתח אחרי שנעדר מאימוני הקבוצה במשך יותר משבוע וחזר רק היום, אם כי ייתכן שהוא ישכנע את המאמן סרחיו באימונים שנותרו על ההתמודדות.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מעל שון וייסמן שחקן ויאדוליד. רויטרס
שותף ב-154 דקות מתוך 450 ששיחקה ויאדוליד עד עכשיו. וייסמן/רויטרס

ב-5 שבועות בהם הוא שחקן ריאל ויאדוליד, וייסמן שהה פעמיים תקופות ממושכות עם נבחרת ישראל ששיחקה בליגת האומות ובמוקדמות יורו 2020, ובנוסף הוא פספס את המשחק נגד סלטה ויגו בגלל יום כיפור. החלוץ הישראלי עבר לספרדים כשהם כבר היו בסיומן של ההכנות לעונה החדשה, פספס את כל משחקי ההכנה ובשורה התחתונה, הוא בילה עם הקבוצה מעט מדי זמן ביחס לעובדה שלוח השנה מצביע על אמצע אוקטובר.

ריאל ויאדוליד שיחקה העונה 450 דקות בליגה, אבל וייסמן היה על המגרש רק ב-154 מתוכן ולא כבש. לשם השוואה, בעונה שעברה וולפסברגר שיחקה 2,880 דקות והחלוץ הישראלי שותף ב-2,662 מתוכן. כלומר, בחמישה משחקים בלבד בריאל ויאדוליד, וייסמן החסיר יותר דקות מאשר במשך עונה שלמה בקבוצתו הקודמת.

בעונה שעברה סרג'י גווארדיולה כבש 8 שערי ליגה ולפני שנתיים אנס אונאל הבקיע 6. וייסמן נרכש כדי שלוויאדוליד יהיה סקורר ובמועדון מקווים שעם פעילות רצופה בשבועות הקרובים במסגרת המועדון, הוא יצבור דקות, יתחיל למצוא את הרשת ויחלץ את הקבוצה מהמקום ממנו יורדים לליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully