וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס בהפועל תל אביב: הבעלים מתבצרים, השחקנים בדרך לשביתה

16.10.2020 / 9:32

ההנהלה מסרבת לחזור בה מהחל"ת שהוטל רטרואקטיבית, השחקנים יהיו רשאים לשבות החל מה-30.10, האוהדים חידשו את המחאה. גורם: "הבעלים חיפשו לחסוך כסף שאין להם, אז הלכו לצעד ההזוי הזה. מהלך לא מכובד אפילו ברמה של הפועל תל אביב הנוכחית"

אוהדי הפועל תל אביב מוחים מחוץ למתחם חודורוב/אתר אוהדי הפועל תל אביב

כמה עשרות אוהדים של הפועל תל אביב הגיעו הבוקר (שישי) למתחם חודורוב לאימון הקבוצה כדי להמשיך את המחאה נגד הבעלים, תחת הכותרת "מוציאים את האחים ניסנוב לחל"ת". האוהדים הפסיקו את המחאה בזמן הסגר, אבל הבוקר חידשו אותה ובשבוע הבא ישובו להפגין מחוץ לבתיהם של הבעלים. "זה לא ייפסק עד שהפועל תל אביב תשוחרר", הבהירו, "מה שקרה בשבוע האחרון רק מחזק את דעתנו".

בקרב השחקנים עדיין קיימת התלבטות בנוגע לצעדים הבאים. אחרי הפנייה אתמול לבית הדין לעבודה - זאת בעקבות ההוצאה הרטרואקטיבית לחל"ת - חלק מהשחקנים טענו שיש להשבית את האימונים כבר עכשיו, אבל אחרים חוששים שזה יפגע מקצועית בקבוצה. גם משה סיני וניר קלינגר רמזו שעדיף לא ללכת לצעד כזה בשלב הנוכחי. בכל מקרה, סכסוך העבודה התחיל והשחקנים רשאים לשבות מבחינה חוקית החל מה-30 באוקטובר, 15 ימים אחרי שהוא הוכרז.

האוהדים שהגיעו היום למחוץ במתחם חודורוב, דיברו עם השחקנים ודרשו מהם לא להתאמן עד אשר יקבלו את כל הכספים המגיעים להם, וכמו כן הבהירו להם שימשיכו במחאות כדי להעביר את המועדון לידיים חדשות.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
לא ככה הוא רצה לחזור מהסגר. קלינגר/דני מרון

קלינגר מאוד מודאג, הרי לא כך הוא רצה לקבל את הקבוצה אחרי הסגר. במהלך הפסקת הפעילות, בצוות המקצועי חשבו על חיזוק לחלק הקדמי ועל מאמץ עליון להשיג תקציב להחתמת שלומי אזולאי או גיל יצחק, אבל הסכסוך בין השחקנים להנהלה עצר את הכול.

על האחים ניסנוב וזאב גרינברג מופעל לחץ כבד מאוד לחזור בהם מהחל"ת, אך בשלב זה הם לא מוכנים לסגת. גורם המעורה בפרטים אמר על כך: "הם פשוט חיפשו לחסוך כסף שאין להם, אז הלכו לצעד ההזוי הזה. אפילו ברמת ההתנהלות של הפועל תל אביב הנוכחית זה לא מכובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully