וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מציעה לרכוש את ירדן שועה ב-1.2 מיליון יורו, רז טוויזר צפוי להצטרף

עודכן לאחרונה: 16.10.2020 / 13:33

החלוץ מתקרב לבית וגן, אבל העסקה עדיין תלויה בסיכום בין מכבי חיפה לבני יהודה בנוגע לאחוזים מהמכירה ובהסכמתו של יעקב שחר לקבל את הסכום שמציע חוגג בתשלומים שיפרסו על פני 2-3 שנים. בבירה משוכנעים: "אם שועה יגיע, נדע איך לטפל בו". חלוץ עכו בדרך

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים מציעה לרכוש את ירדן שועה ממכבי חיפה תמורת 1.2 מיליון יורו ובבירה מקווים שההתקדמות שחלה במגעים בימים האחרונים, תביא לצירופו של החלוץ. המתווה החדש של הבעלים משה חוגג עדיין תלוי בשני דברים: הראשון הוא הסכמה בין מכבי חיפה לבני יהודה בנוגע לאחוזים שמגיעים לזהובים מהמכירה והשני הוא הסכמה של יעקב שחר לקבל את 1.2 מיליון היורו בתשלומים על פני שנתיים או שלוש.

ההתקדמות בעסקה נרשמה שלשום, כאשר שועה עצמו הסכים לוותר על כל 10 האחוזים מהכרטיס בו הוא מחזיק על מנת להגיע לבית"ר ירושלים. לא מעט גורמים בסביבת הבעלים משה חוגג המליצו לו בימים האחרונים לסגת מהעסקה ולא להיכנס להרפתקה הזאת, אך שועה נמצא בפנקס של חוגג כבר קרוב לשנה ונראה שגם אם זה יידחה במעט, בשלב מסוים הוא יצטרף לבירה. במועדון אמרו: "אם וכאשר העסקה תצא לפועל, זה לא יהיה שועה של מכבי חיפה. נדע לטפל בו ולעבוד איתו נכון כדי שירגיש טוב ויפרח כאן".

המגעים יימשכו בסוף השבוע, כאשר כבר אתמול הבעלים של בני יהודה, ברק אברמוב, הבהיר לבית"ר שאם תבוצע עסקה ללא אישור בני יהודה, הזהובים יעתרו לבית המשפט על מנת למנוע אותה. בקבוצה מהבירה לא מתכוונים להגיע לסיטואציה כזאת ולא יסכמו על העסקה עד אשר יגיע להבנות מלאות עם כל הצדדים.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
בשלב מסוים הוא יצטרף לבירה. שועה/לילך וייס רוזנברג

מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס נראו מאושרים לצאת מהבידוד, להכיר את החברים ולהתחיל באימונים: "היה קשה מאוד בבית, גם לא להתאמן, גם לא לצאת, וסוף סוף זה קורה" אמר אוקמפוס לאנשי המועדון. אגב, בתכנון העבודה, השניים, שגרים באותו בניין אחד מתחת לשני, היו אמורים להגיע יחד לכל אימון לבית וגן במונית שתוזמן להם, אך בשל ההנחיות החדשות בהן אסור יותר משני אנשים ברכב, אחד מהם יגיע במונית והשני יצטרף למאמן הכושר בדרך לבית וגן.

חלוץ הפועל עכו רז טוויזר צפוי להצטרף. טוויזר פתח את האימונים עם הקבוצה תחת יוסי בניון ורוני לוי ולאחר מכן חזר לעכו. מרבית הפרטים סגורים וייתכן שייצא בהשאלה בעונה הקרובה או יישאר בעכו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully