וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "יכולנו להוציא יותר מול סקוטלנד וצ'כיה"

15.10.2020 / 0:23

האוסטרי חגג ניצחון ראשון כמאמן נבחרת ישראל לאחר ה-2:3 על סלובקיה והתייחס לתקרית בין ערן זהבי לדאבור: "הם לחצו ידיים"

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת משחק ליגת האומות מול צ'כיה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

הרבה חיוכים נרשמו הערב (רביעי) בקרב שחקני נבחרת ישראל לאחר שהשחקנים של וילי רוטנשטיינר גברו 2:3 על סלובקיה בתום מהפך גדול. ישראל פיגרה 2:0 בהפסקת המחצית, כשבירידה לחדר ההלבשה נרשם עימות לא נעים בין מונס דאבור לבין ערן זהבי. המאמן האוסטרי של הנבחרת בחר שלא להחליף את השניים, וקיבל תמורה בדמות שלושער מרהיב של ערן זהבי (68, 76 ו-89) ומהפך ראשון לאחר פיגור בן שני שערים מאז 1979, אז ניצחו הכחולים-לבנים את נבחרת הולנד 3:4 במסגרת הטורניר הקדם אולימפי. רוטנשטיינר עם ניצחון ראשון כמאמן הנבחרת, לאחר חמישה משחקים.

וילי רוטנשטיינר: "זה היה ניצחון נהדר. חזרנו מפיגור של שני שערים וניצחנו - זו הייתה הופעה נהדרת שלנו. אני מעט עצוב, כי מבחינת הכדורגל היינו טובים מול סקוטלנד והיינו שווים נקודה מול צ'כיה. חבל לי על השחקנים שעובדים ממש קשה ומתרכזים באימונים ואז אתה משחק טוב, אך לא מנצל את המצבים והגיעו אותם הפסדים". על התקרית בין ערן זהבי לדאבור: "מה שקורה בחדר ההלבשה נשאר שם. השניים שיחקו נהדר במחצית השנייה, הם לחצו ידיים והתקרית מאחוריהם".

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. רויטרס
ניצחון ראשון כמאמן הנבחרת. רוטנשטיינר/רויטרס

על התלות בערן זהבי אמר המאמן: "כל פעם אותה שאלה. יש לנו מטרה להשיג. מנור סולומון, מונס דאבור ושון וייסמן מגיעים להזדמנויות גם כן. יש תהליך בנבחרת, והוא לא קורה בין לילה". על המשך עבודתו בנבחרת: "אני לא חושב על זה ומנסה לעשות את העבודה הטובה ביותר שאני יכול לעשות".

איש המשחק ערן זהבי: "משחק מצויין שלנו. היינו הנבחרת העדיפה מההתחלה ועד הסוף. היינו צריכים לכבוש ולהוביל ובמקום זה מצאנו את עצמנו בפיגור של 2:0, אבל ידענו לחזור. עשינו את זה קצת קשה, אבל זה יותר מתוק. אני לא בא לגנוב את ההצגה לאף שחקן בנבחרת. אני בא לעזור לנבחרת לשחק יותר ולכבוש שערים, זו העבודה שלי. אני משחק בתפקיד שלי רוב הזמן ומקבל כדורים נוחים ומשתדל לעשות את העבודה שלי. אני מקווה שזה ימשיך כך. אני לא חושב שאנחנו נבחרת אפורה, אם היינו מנצלים את ההזדמנויות שלנו לא היינו מדברים על זה. אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו היום במחצית השנייה - ללכת על כל הקופה ולא לפחד".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי עם עידו נחמיאס, עופרי ארד, איתן טיבי. רויטרס
"היינו הנבחרת העדיפה מההתחלה ועד הסוף". שחקני הנבחרת חוגגים/רויטרס

מונס דאבור: "אני לא כל כך יודע להסביר למה בנבחרת המספרים לא מגיעים כמו בקבוצות. אני נותן את כל מה שיש לי במשחקים, רץ, לוחץ. לפעמים יוצא שאני לא מגיע להזדמנויות במהלך כל המשחק. אם מסתכלים על המשחק היום - הרגשתי מצויין. עשיתי הרבה דברים טובים. ערן כבש שלושער, הוא כוכב כדורגל ומגיע לו כל הכבוד שבעולם. לגבי, עברתי את זה גם בקבוצות. לפעמים לא הולך מבחינת יכולת ואתה כובש, ולפעמים אתה משחק טוב ואתה לא כובש". על וילי רוטנשטיינר: "לדעתי הוא עושה עבודה טוב מאוד. אנחנו אוהבים אותו. הוא עובד איתנו על הדברים שאנחנו רוצים להשתפר בהם. כל נבחרת שבאה נגדינו יודעת שיהיה לה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully