וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אופ"א: "היורו עשוי להיערך במדינה אחת, יהיה אתגר גדול"

חוסר וודאות אצל אלכסנדר צ'פרין, ששוקל לצמצם את כמות המדינות המארחות של הטורניר בקיץ הבא. ומה לגבי האוהדים?

צפו בתקציר ה-3:3 בין גרמניה לשוויץ/ספורט 1

התכנון המקורי של אופ"א היה לערוך את יורו 2020 בקיץ 2020, מן הסתם, וב-12 מדינות שונות. אלא שאז התפשטה מגפת הקורונה בעולם וגרמה לדחייה של הטורניר בשנה, לקיץ 2021. ייתכן שזה לא השינוי האחרון שצפוי.

"לעת עתה, אנחנו מתכננים את היורו כפי שהיינו רוצים שייראה", אמר נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. "אנחנו שוקלים איך לקיים אותו עם צופים, או בלי צופים, או עם 30, 50 או 70 אחוז תפוסה באצטדיונים".

האליפות שנקבעה לצאת לדרך ב-11 ביוני 2021 ולהימשך חודש אמורה להתקיים ב-12 אצטדיונים שונים, ב-12 מדינות ביבשת - אנגליה, גרמניה, איטליה, אזרבייג'ן, רוסיה, הונגריה, הולנד, רומניה, דנמרק, אירלנד, סקוטלנד וספרד.

"באופן תיאורטי", הוסיף צ'פרין, "אנחנו יכולים לערוך את האליפות ב-12 מדינות, ב-11, ב-10, ב-3 או באחת". כשנשאל האם יתמוך בחלוקה של הטורניר לכל כך הרבה מדינות, השיב: "אני לא חושב. זה אתגר גדול, אבל אני משוכנע שהיורו ישוחק בקיץ הבא".

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. רויטרס
אי אפשר לדעת מה יהיה בחודש הבא. צ'פרין/רויטרס

נשיא אופ"א סיכם ואמר: "בפברואר שעבר הייתי אומר שהיורו ייערך כרגיל, עם אצטדיונים מלאים, אבל הכל השתנה תוך חודש. אם הייתם אומרים לי שתהיה מגיפה עולמית שתעצור את העולם, הייתי אומר שאתם משוגעים. עכשיו אנחנו מוכנים יותר. אנחנו חכמים יותר וחזקים יותר ויודעים שהכל אפשרי".

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully