וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר פרגן לרונאלדו: "יש לי את כל הכבוד אליך, פנומן"

כוכב פ.ס.ז' עקף את החלוץ האגדי בטבלת הכובשים של נבחרת ברזיל. פרו תקפה את השיפוט, קאסמירו תקף בחזרה: "ככה זה בדרום אמריקה"

תקציר: פרו - ברזיל 4:2/באדיבות ספורט 1

הוא בסך הכל בן 28, אבל הלילה (בין שני לשלישי) בכל זאת הצליח ניימאר לטפס למקום השני בטבלת הכובשים של נבחרת ברזיל בכל הזמנים. כוכב פריז סן ז'רמן הפגיז שלושער ב-2:4 על פרו והתייצב על 64 כיבושים בינלאומיים ב-103 הופעות, תוך שהוא עוקף את רונאלדו הגדול (62 שערים ב-98 הופעות). כעת, כל שנותר הוא להגיע לפלה, גדול שחקני ברזיל בכל הזמנים, שניצב בראש הרשימה עם 77 שערים ב-92 הופעות.

"יש לי את כל הכבוד אליך, פנומן", צייץ ניימאר עם תום המשחק, עם תמונות שלו ושל רונאלדו באותה פוזה:

"לכל דור יש את הרגעים ההיסטוריים שלו", אמר מאמן הנבחרת טיטה. "רונאלדו היתה תופעה ייחודית. היו את ריבאלדו, רומאריו, בבטו - לכל אחד מהם היה את הרגע הגדול. לא הוגן לבצע השוואות, אבל כל מה שאני יכול להגיד על ניימאר זה שהוא לא צפוי. הוא כמו חץ וקשת. הוא אוהב גם לבשל והוא רק הולך ומתבגר בכל הנוגע ליכולות הסיום שלו. אנחנו מנסים להביא לו את הכדורים בחלקים החשובים של המגרש, שם הוא יצירתי, אני לא רוצה שהוא יעשה דריבלים רחוק מהשער".

על המשחק עצמו, בו התקשתה ברזיל ומצאה עצמה בפיגור כפול, אמר המאמן: "לשחק נגד פרו זה תמיד קשה מאוד. ספגנו ברגעים בהם היינו עדיפים, קשה להגיב במגרש הזה אבל עשינו זאת".

רישארליסון, שהיה מהבולטים במשחק, החמיא בסיום למאמנו באברטון קרלו אנצ'לוטי: "בכל יום אני לומד עם פרופסור אנצ'לוטי, בעיקר בצד הטקטי. אני משתפר בליגה האנגלית, ועדיין נשארה לי עוד דרך ארוכה. זה מיוחד מאוד עבורי, ללבוש את חולצת הנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אצל המפסידה עסקו בעיקר בשיפוט. לפרו היו תלונות על שני הפנדלים שקיבלה ברזיל, כמו גם על ההרחקה של קרלוס זמבראנו, שנשלח לחדר ההלבשה בהתערבות ה-VAR, לאחר מרפק ששלח לפרצופו של רישארליסון. "סקנדל", "מחריד", תיארו בתקשורת הפרואנית את יכולתו של השופט הצ'יליאני ז'וליו בסקוניאין.

"אני יודע שזה הכדורגל, אבל ברזיל לא זקוקה לעזרה של אף אחד", כתב זמבראנו. "נמשיך בשלנו, כי הדרך עוד ארוכה".

קאסמירו לא אהב את הביקורות הללו ותקף בחזרה: "זה חוסר כבוד. אנחנו בדרום אמריקה, צריך להוות דוגמא. לפעמים השופט טועה, אבל תמיד הוא מנסה להיות הכי טוב שהוא יכול וצריך לכבד אותו. זה תמיד ככה בדרום אמריקה. באירופה זה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully