וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה הוזהר: "הסתבכות בארץ תעלה לך ביוקר במשפט בצרפת"

14.10.2020 / 7:35

משפטו של השחקן ייערך בינואר, כאשר ההשתוללות בבית וגן והעובדה שבית"ר איימה לפנות למשטרה עלולה הייתה לסבך את המגן, שנמצא בקשר רצוף על הבעלים משה חוגג. אין התקדמות בעסקת שועה

שחקנה החדש של בית"ר ירושלים סנטיאגו אוקמפוס/דוברות בית"ר ירושלים

משפטו של אנטואן קונטה בצרפת אמור להתחיל בינואר הקרוב, אך מתברר כי לפני כשלושה שבועות, עת השתולל בבית וגן, שבר כסא ואוים על ידי בית"ר בפניה למשטרה, הוא נדרש לחזור למתחם על ידי נציגיו שאף הבהירו לו: "זה מעבר לכדורגל, אם בית"ר תלך למשטרה אתה תסתבך וזה ישפיע גם על המשפט שלך בצרפת".

השחקן נבהל, חזר עם דמעות והתנצל, אך רק לאחר שיחזור לארץ תיערך איתו שיחה נוספת על מנת להבין את אמינות ההתנצלות והאם הרצון שלו להישאר כנה, כולל הצורך שלו להתיישר עם כולם ולקצץ כ-30% משכרו. המטרה של בית"ר היא להחתים את קונטה על חוזה לשנתיים נוספות ולנסות למכור אותו בינואר או בסיום העונה. הבעלים משה חוגג משוחח ישירות עם השחקן באופן קבוע ומנסה לשקם את תדמיתו.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה בועט מול אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
קיבל אזהרה. אנטואן קונטה/דני מרון

אחרי שהתקבל האישור לחזור לפעילות, בית"ר תחל להתאמן היום. הצוות המקצועי הכין תכנית עבודה אך מנגד מודאג מאוד מהתקופה בה יצטרך להחזיר את השחקנים לנקודה בה היו לפני הסגר. למעשה, הקבוצה לא ערכה משחק רשמי כחודש וחצי, ובצוות מעריכים שייקחו שלושה שבועות לפחות כדי להחזיר את השחקנים לכושר בו היו לפני הסגר, אותו סיימה במשחק אימון נגד מ.ס אשדוד. שחקנים בקבוצה אמרו: "נגד אשדוד הרגשנו שדברים מתחילים להתחבר, כולם מבינים את השיטה, לוחצים, הרגשנו טוב, עכשיו הכל מחדש".

ירדן שועה מספר בכל פינה כי בקרוב הוא יהיה בבית"ר ירושלים, אך הפערים הכספיים נותרו בעינם, וכי כל עוד בני יהודה ומכבי חיפה לא יירדו יחד בסכום של כ-300 אלף יורו, קשה יהיה להוציא את העסקה לפועל, כמו גם שהשחקן יצטרך לוותר על 5% מכרטיסו. בנוגע לשחרורים אין חדש, כאשר בשלב זה אף שחקן מבין דן איינבינדר, אור זהבי, שלומי אזולאי ודיוגו וארדסקה לא הגיע עם המועדון להבנות או הודיע שהוא מוכן לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully