וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל מצגת בערבית: בית"ר ממשיכה לבחון את אופציית הרוכש מאבו דאבי

11.10.2020 / 8:33

הקשר בין הצדדים נמשך, חוגג מתארגן לטוס לדובאי כדי לבדוק את האפשרויות. הבעלים על ההחלטה להפסיק את האימונים: "כלפון נפגע ממני, זאת לא הייתה הכוונה שלי". השיחות על שועה יחודשו

צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

משה חוגג ואנשיו ממשיכים לנסות לקדם את המגעים עם הרוכש מאבו דאבי. לפי הסיכום בין הצדדים, הבעלים של בית"ר ירושלים ייצא לביקור בדובאי לאחר שיוסדרו מספר פרוצדורות. השבוע שלח המועדון מצגת בערבית עם פירוט מלא על המועדון, נכסיו והמפה הארגונית שלו.

חוגג לא מתכוון למהר בנושא ורק לאחר שיקבל פרטים מלאים ויבין את הכוונות הרוכשים, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כלכלית, הוא יחליט האם לממש את המהלך. נכון לעכשיו כל האופציות פתוחות, כולל האפשרות שהמשקיע יצטרף כספונסר בשנה-שנתיים הראשונות וינסה ללמוד את הקבוצה.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
כל האופציות על השולחן. משה חוגג עם אוחנה/לילך וייס רוזנברג

בית"ר הודיעה אתמול (שבת) שהיא מפסיקה את אימוניה לאחר שיחות שקיבל הבעלים מיושבי ראש של קבוצות בליגה העל, שביקשו ממנו להרגיע את המתיחות ולהוריד מהלהבות כלפי ארז כלפון. בנוסף, טענו בקבוצות אחרות ששחזרת הקבוצה לאימונים בניגוד לקבוצות אחרות, היא לא ספורטיבית. חוגג עדיין מתוסכל מהעובדה שמרבית בעלי הקבוצות אדישים ומשוכנע שאם כולם היו מאוחדים ומשדרים כוח, היה אפשר להחזיר במהירות גם את מחלקות הילדים והנוער, ואולי בשלב מתקדם גם מעט קהל ליציעים.

יו"ר המנהלת ארז כלפון נפגע מדברי חוגג וגם בשל כך פורסמה ההודעה אתמול. חוגג הבהיר למקורביו: "תקפתי את ארז כלפון חזק מדי והשיח הוסט ממשרד הבריאות אליו. הוא נעלב ממני ולא זו הייתה הכוונה שלי".

בנוגע לירדן שועה, היום או מחר אמורות להתחדש השיחות בין בית"ר למכבי חיפה ובני יהודה, על מנת לראות אם ניתן לקדם את הנושא. בבית"ר משוכנעים כי בנוגע לשכר של שועה ימצאו את הדרך להגיע להבנות, אך מול מכבי חיפה ובני יהודה עדיין יש פערים גדולים. חוגג לא ממהר כרגע ואפילו הלך צעד אחורה כשחזר לבדוק את האופציה לקבל את החלוץ בהשאלה. "יש סיכון גדול בעסקה, כולם יצטרכו להתגמש כדי שהיא תצא לפועל", הבהירו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully