וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני שטס לצרפת: אנטואן קונטה שבר כסא, השליך חפצים ואיים על אנשים בבית וגן

6.10.2020 / 17:10

הצרפתי אמור לשוב על חשבון ורדאסקה, אך ברמת ההתנהגות הוא ממשיך בסורו. לפני כשבועיים השתולל במשרדים וטען כי "לוקחים לי את הכסף". שחקנים: "היה עם רצח בעיניים". בבית"ר איימו לפנות למשטרה וטוענים כעת: "התנצל בדמעות". סוכניו של ורדאסקה דורשים פיצוי על השחרור

נבחרת ישראל מתאמנת לקראת סקוטלנד/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

בבית"ר ירושלים קיבלו החלטה כי דיוגו ורדאסקה ישוחרר מהקבוצה ואילו אנטואן קונטה יחזור לארץ ויהיה חלק מהסגל. בסוף העונה שעברה הוחלט בבירה לנסות למכור את הצרפתי ובשל חוסר שביעות הרצון מהתנהלותו גם לא היתה שום כוונה שיהיה בסגל. לאורך הקיץ השחקן דחה מספר הצעות שהתקבלו עבורו ודרש להשתחרר ולהפוך שחקן חופשי, אולם לאחר שלא נמכר החליטו במועדון להחזירו לישראל ולהשאירו לפחות עד ינואר.

מדובר בהחלטה מוזרה, על אחת כמה וכמה משום שלפני כשבועיים, קצת לפני שטס לצרפת, קונטה הוסיף עוד נדבך להתנהגות השלילית שלו בבית וגן. הסיפור מתחיל לפני שחזר מפציעה, אז התברר כי כספי הביטוח המגיעים לבית"ר ירושלים נכנסו בטעות לחשבונו של השחקן, סכום של קצת יותר מ-200 אלף שקל. בבית"ר ביקשו מקונטה להחזיר את הכסף, ומשלא עשה זאת, נקרא למשרדו של חשב הקבוצה חיים נבון, שם הודיעו לו כי חלק מהסכום ירד ממשכורתו, וחלק נוסף יירד מהמשכורת הבאה.

באותו רגע קונטה יצא מהכלים. הוא בעט בכסא שהיה במעבר, שבר כסא נוסף על אחד מקירות הגבס במועדון, נתן אגרופים לשלל אביזרים במסדרון והשליך חפצים. חשב הקבוצה, שנבהל מהתנהגותו של קונטה, ניסה להכניסו לחדרו של היו"ר, אלי אוחנה, אך גם שם קונטה לא נרגע. אוחנה סילק אותו מהחדר, ואף נאמר לצרפתי שבמועדון ישקלו להגיש נגדו תלונה במשטרה על התנהגותו. במקום החלה המולה גדולה כאשר עובדי מועדון נוספים כמו המנכ"ל מוני ברוש, הדובר אסף נחום ומזכירת המועדון הגיעו למקום וניסו להרגיע את העניינים ולהוציא את השחקן החוצה מהמשרדים.

שחקנים שלא הבינו את העצבים שמעו מקונטה: "לכאן אני לא חוזר, לוקחים לי את הכסף, אני לא אוותר להם". חבריו לקבוצה אף הגדירו את מצבו של צרפתי באותם רגעים באלה המילים: "הוא היה בטירוף, עם רצח בעיניים, מזל שהוא עזב את המתחם".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב הסתבך. קונטה/ברני ארדוב

השחקן עזב את המשרדים וסוכנו פרנק בלחסן נכנס לעניינים. בלחסן הסביר לקונטה כי פניה של בית"ר למשטרה עלולה לסבך אותו כהוגן והוא חייב להתנצל. אחרי כשעה וחצי, קונטה חזר לבית וגן, ובעצת סוכנו התנצל בפני אלי אוחנה וחיים נבון. היו שטענו כי ראו אותו עם דמעות בעיניים מתוך חשש להשלכות של האירועים. יש לציין כי קונטה הוא השחקן היחיד שלא הסכים לקיצוץ של 30% משכרו, כאשר בבית"ר בחרו לא להיכנס איתו לעימות מתוך ידיעה כי יעזוב בקיץ.

מהמועדון נמסר: "אנטואן קונטה עשה טעות קשה, הוא ננזף ואף חזר אחר כך עם דמעות והתנצל. מבחינתנו הסיפור הזה מאחורינו".

בנוגע לדיוגו ורדאסקה, הפורטוגלי קיבל מייל מהמועדון המבהיר לו שהוא משוחרר ועליו למצוא קבוצה חדשה. סוכניו של השחקן כבר מנהלים מגעים עם בית"ר בנוגע לפיצוי אפשרי, אך אם לא יגיעו להבנות עד מחר, השחקן יעלה על טיסה לישראל. ורדאסקה דורש פיצוי של כ-100 אלף יורו, סכום שכרגע בית"ר לא מוכנה לשלם. בשל סגירת החלון במרבית מדינות אירופה, האופציה הכי ריאלית של הבלם היא לחזור הביתה לפורטוגל, אך הסכומים שמציעים שם נמוכים משמעותית משכרו בישראל. החוזה המקורי של ורדאסקה עומד על כ-27 אלף יורו נטו לחודש, ובניגוד לקונטה הוא דווקא הסכים לקיצוץ של 30%, כל זאת בתנאי שיהיה חלק מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully