וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: ממן, אזולאי, ורדאסקה, זהבי ואיינבינדר משוחררים

6.10.2020 / 12:43

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בעקבות הקשיים בקבלת רשת הביטחון, במועדון נאלצים לשחרר שחקנים באופן חד צדדי: עם חנן ממן הקבוצה הגיעה כבר לסיכום על עזיבתו, שלומי אזולאי שוחרר לאלתר, שיחות עם ורדאסקה, זהבי ואיינבינדר קיבלו הודעה

שחקנה החדש של בית"ר ירושלים סנטיאגו אוקמפוס/דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים נאלצת לשחרר חמישה שחקנים מהסגל שלה בעקבות הבעיות הכלכליות של הקבוצה, כך הודיע היום (שלישי) המועדון: חנן ממן, דיוגו ורדאסקה, אור זהבי, שלומי אזולאי ודן איינבינדר.

הקבוצה עדיין לא העבירה בבקרת התקציבים את חוזיהם של מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס, שני הזרים החדשים. אמנם בית"ר תוכל לעשות זאת עד לקראת המשחק הבא של הקבוצה, אך במועדון נתקלים בקשיים בקבלת רשת הביטחון של משרד הספורט, היות ושכר השחקנים אמור להיות נמוך בלפחות 20 אחוז מהעונה הקודמת.

לפיכך, בבית"ר החליטו לבצע מספר מהלכים על מנת להיפרד משחקנים כבר בתקופה הקרובה. בעקבות ההגבלות על קבלת רשת הביטחון (כ-10 מיליון שקל) והדרישה להוכיח קיצוץ - אחת האפשרויות שעלתה ביממה האחרונה היא להתיר חוזים של מספר שחקנים באופן חד צדדי. לפני כן במועדון הציעו לשחקנים לעזוב תמורת פיצוי. מי שבחר לא לעשות זאת, עלול להגיע למצב שבו חוזהו מותר באופן חד צדדי.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נתקל בבעיות. חוגג/ברני ארדוב

אחרי הדיווח בוואלה! ספורט, בבית"ר אישרו את הדברים והודיעו:

"בעקבות הרצון לעמוד במסגרת התקציבית אשר תאפשר את קבלת רשת הביטחון ממשרד האוצר, ביצעה היום הנהלת המועדון מספר מהלכים אשר יעזרו לנו לעמוד במטרה זו.

"תחילה הגיעה בית"ר והשחקן חנן ממן לסיכום משותף על שחרורו מהקבוצה בתמורה לפיצוי של מספר משכורות. אנו מודים לחנן על התקופה בה היה במועדון ועל המשא ומתן המכובד, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך.

"כמו כן, לפי בקשתו, החליט המועדון לשחרר לאלתר את שלומי אזולאי, אשר הוא ונציגיו קיבלו הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת ולחתום בה. אזולאי הבהיר לא פעם את רצונו לחפש אתגר חדש בקריירה, ובקשתו נענתה בעיקר לאור ההערכה הרבה אליו הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה האישית.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: המסע המפרך של סנטיאגו אוקמפוס מפרגוואי לישראל

לכתבה המלאה
דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים מול שלומי אזולאי שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בית"ר מנסה להיפטר ממנו. דיוגו ורדאסקה/לירון מולדובן

"הנהלת המועדון שוחחה גם עם נציגיו של הבלם הפורטוגלי, דיוגו ורדאסקה, על מנת לסיים את ההתקשרות בין הצדדים. בתקופה האחרונה חווה השחקן קשיים רבים עקב הניתוק הגדול מהמשפחה שלו ומהקרובים אליו, והביע את רצונו לחזור לאירופה.

"הנהלת המועדון הבהירה גם לשחקני הקבוצה, אור זהבי ו-דן איינבינדר כי עליהם למצוא קבוצה שתקלוט אותם עד לסיום חלון ההעברות הבא, בסופו בכל מקרה ישוחררו מהקבוצה.

"במקביל פועלת הקבוצה על מנת לרשום את השחקנים החדשים של הקבוצה, סנטיאגו אוקאמפוס ומאתיוזיניו, כדי שיעמדו לרשות המאמנים ויהיו חלק מהסגל לעונה הנוכחית".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
בית"ר עדיין חושבת עליו. ירדן שועה/לילך וייס רוזנברג

בנוגע לירדן שועה, בבית"ר הציעו שוב למכבי חיפה אופציה של השאלה עם אופציה, כאשר בבית"ר מוכנים לשלם כסף עבור ההשאלה. עדיין לא ברור כיצד יגיב יענקל'ה שחר, אך עשויות להיות התפתחויות בימים הקרובים.

שחקני הקבוצה הנמצאים בביתם ואינם יכולים להתאמן, ממשיכים להתבטא כנגד ההחלטה. הקשר תמיר עדי אמר הבוקר: "כשישבנו בבית בבידוד כשמדינה שלמה הייתה משוחררת לעשות כרצונה נשכנו שפתיים כדי לעשות את הדבר שאנחנו אוהבים ומחוייבים לו יותר מהכל. אין סיבה לא להמשיך באותה דרך בשביל לשמור על הספורט בארץ. מה שעוד יותר מקומם זה שהממשלה מקבלת החלטות אטומות וחסרות בסיס שיוצרות חוסר איזון ושוויון וללא כל ערך ספורטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully