וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקמפיין האירופי: מכבי חיפה עברה את בית"ר ירושלים בדירוג האירופי

5.10.2020 / 9:44

הירוקים ניצחו בשלושה משחקים במוקדמות הליגה האירופית וצברו 2.5 נקודות נוספות. רודה מתעניינת בעומרי גלזר, שעשוי להישאר ולהיכלל בסגל

שחקנה החדש של בית"ר ירושלים סנטיאגו אוקמפוס/דוברות בית"ר ירושלים

מכבי חיפה אמנם ספגה תבוסה כואבת מטוטנהאם, 7:2 במשחקה האחרון העונה באירופה, אך בסך הכול רשמו הירוקים קמפיין אירופי מוצלח, אחרי שלושה ניצחונות במוקדמות המפעל השני בחשיבותו ביבשת. בעקבות זאת, קיבלה מכבי חיפה 2.5 נקודות דירוג באירופה (נקבע על פי תוצאות הקבוצה באירופה בחמש השנים האחרונות), וכעת באמתחתה 4.5 נקודות דירוג.

בשנים האחרונות, אחרי שלא הרשימה באירופה, ירדה מכבי חיפה בצורה משמעותית בדירוג והתבססה על הדירוג הישראלי, שעומד על 4.25 נקודות, אך כעת בעקבות התוצאות העונה היא עם 4.5 נקודות דירוג. בכך היא עקפה את בית"ר ירושלים והגיעה למקום ה-249 בדירוג הקבוצות באירופה. תוצאות טובות של מכבי תל אביב והפועל באר שבע בליגה האירופית עשויות להעלות את הדירוג של ישראל ל-5 נקודות ובמקרה כזה מכבי חיפה שוב תתבסס על הדירוג הישראלי ולא האישי.

שוער מכבי חיפה עומרי גלזר. ברני ארדוב
לא מוותר. גלזר/ברני ארדוב

בעניין אחר, השוער עומרי גלזר צפוי להישאר וזאת לאחר שכל הניסיונות למצוא לו קבוצה בחו"ל לא צלחו. עם זאת, לוואלה! ספורט נודע שיש ניסיון אחרון להגיע להסכם שהמתעניינת העיקרית היא רודה מהולנד. למרות שנראה שהעסקה על סף פיצוץ, הצדדים מנסים להגיע להבנות עוד היום כדי שהשחקן יטוס ויעבור בדיקות רפואיות.

כזכור, גלזר כיוון לחו"ל אך הצהיר בפני סביבתו שאם זה לא יצלח הוא ינסה לחזור לעניינים במכבי חיפה שם הוא מתאמן אך נחשב לשוער רביעי ברוטציה. השוער צפוי לשוחח עם הצוות המקצועי על מנת לבחון אפשרות לחזור לסגל ולהיאבק עם שריף כיוף על עמדת השוער המחליף בשלב הראשוני ואף לנסות להתמודד מול ג'וש כהן על אפודת השוער הראשון בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully