וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: המסע המפרך של סנטיאגו אוקמפוס מפרגוואי לישראל

5.10.2020 / 16:00

שעות של המתנה בשדה התעופה, ביטולי טיסות, שתי הגעות לנמל שהסתיימו עם חזרה הביתה, צ'ילה, ברזיל, לונדון, נתב"ג. המגן החדש של בית"ר ירושלים עוד יספר לנכדים על ההמראה לארץ הקודש בתקופת הקורונה. בינתיים בבירה משוכנעים שהוא יתאקלם במהירות

שחקנה החדש של בית"ר ירושלים סנטיאגו אוקמפוס/דוברות בית"ר ירושלים

המגן הפרגוואי החדש של בית"ר ירושלים, סנטיאגו אוקמפוס, נחת אתמול (ראשון) בישראל ונכנס לבידוד. המועדון שיכן אותו באותו בניין של מתאוסיניו, קומה מתחתיו ושניהם נמצאים בבידוד. בניגוד לברזילאי שיצא בפעם הראשונה לשחק מחוץ לארצו, אוקמפוס כבר היה חלק מקבוצת הנוער של יובנטוס ונראה שההתאקלמות שלו תהיה מהירה. המגן הצעיר העלה שאלות לגבי כל הפרטים הקטנים, ביקש לאכול אוכל מבושל ובריא ולא בשדה התעופה ועוד באותו יום בירר בנוגע לויזה שאמורה לקבל אימו כדי להצטרף אליו בישראל בהמשך.

אבל הסיפור המעניין עם אוקמפוס היה העיכוב בהגעתו ישראל. במשך שלושה שבועות השחקן ניסה להגיע לארץ, אך בעידן הקורונה זה לא כל כך פשוט. בטיסה הראשונה שהוזמנה עבורו, השחקן הגיע לשדה התעופה בפרגוואי, המתין כ-4 שעות וקיבל הודעה כי הטיסות לאירופה בוטלו. המגן הימני חזר לביתו והמתין, עד ששבועיים לאחר מכן הוא קיבל הודעה שאפשר לטוס לאירופה דרך צ'ילה, ומשם לישראל. אוקמפוס שוב הגיע לשדה התעופה, רק כדי לגלות שהטיסה כוללת שני קונקשיינים באירופה ושללא דרכון אירופאי הוא לא יכול לעלות עליה. לאחר 6 שעות של המתנה וניסיונות להיעזר באנשי קשר, השחקן עשה אחורה פנה והסתובב לביתו.

בפעם השלישית סודרה לו טיסה דרך סאו פאולו בברזיל, משם ללונדון ומשם לישראל. הטיסה בסאו פאולו התעכבה ב-4 שעות וכך כל הטיסות ביחד לקחו כ-28 שעות. כאשר אוקמפוס נאלץ להתעכב גם בסאו פאולו, בית"ר נדרשה לשלוח מכתב בו היא מזמינה אותו לארץ מכיוון שההסכם ואישור העבודה לא הספיקו לרשויות במקום. בלונדון עיכבו את השחקן כחצי שעה בטענה שאין לו את האישורים המתאימים, אך הדברים הוסדרו במהרה. כשנחת בארץ אמר אוקמפוס: "כבר חששתי שזה לא יקרה, נלחצתי מכל העיכוב הזה".

שחקנה החדש של בית"ר ירושלים סנטיאגו אוקמפוס. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"נלחצתי מהעיכוב". סנטיאגו אוקמפוס/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

בבית"ר מקווים שאנטואן קונטה יימכר ב-24 שעות הקרובות, אך הבהירו שהם לא לחוצים ולא ימהרו להתיר את חוזהו. במקרה כזה יישארו למגן ליגות פחות אטרקטיביות אליהן יוכל להצטרף בהמשך ובשלב הזה הוא יישאר בבירה - אופציה שנמצאת בעדיפות נמוכה מבחינת המועדון. דיוגו ורדאסקה אמור לחזור לארץ בהמשך השבוע ואילו שלומי אזולאי יעזוב, אם לא בחלון הנוכחי אז בחלון הבא שייפתח עם חזרת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully