וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אחרי ששת השחקנים, גם יוסי אבוקסיס ולואי טהא חיוביים לקורונה

7.10.2020 / 8:43

המאמן ערך בדיקה נוספת ממנה עולה שגם הוא נדבק. גם באריירו, לויטה וקלטינס בין החיוביים. הנחמה: החולים יסיימו בידוד לפני הליגה האירופית

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

מגפת הקורונה הגיעה גם להפועל באר שבע. הקבוצה הודיעה שהבדיקה הנוספת של יוסי אבוקסיס חזרה חיובית והוא נדבק. הבדיקה הראשונה של המאמן הייתה גבולית ולכן הוא ערך אחת נוספת. הוא מצטרף לשישה שחקנים שאובחנו כחיוביים כבר אתמול: אוהד לויטה, מריאנו באריירו, דוד קלטינס, איתן רצון, נועם גמון ואיליי מדמון, ואליהם ניתן להוסיף את לואי טהא שאובחן כחיובי כשהוא שוהה עם נבחרת ישראל בסקוטלנד.

במחזיקת הגביע מתנחמים בכך שאנשי הצוות וששת השחקנים שנמצאו חיוביים לנגיף יספיקו להשלים את תקופת הבידוד הנדרשת עד אשר יחודשו משחקי הליגה האירופית עם פתיחת שלב הבתים. בסוף השבוע מתכננים במועדון לערוך בדיקות נוספות, ואחריהן יקבלו החלטה על מתווה החזרה לאימונים לקראת המשחק מול סלביה פראג ב-22 באוקטובר.

אוהד לויטה שוער הפועל באר שבע. דני מרון
גם הוא בין הנדבקים. אוהד לויטה/דני מרון

כבר שלשום העלו מספר שחקנים עובדים בקבוצה חום, וגילו תסמינים נוספים, כך שהוחלט שהבדיקות ייעשו ישירות ממכוניות השחקנים ולא בתוך המועדון. אבוקסיס עשה את הבדיקה בפתח תקוה, ושחקני הנבחרות גם נעדרו בגלל הפעילות שלהם - אך יתר השחקנים והעובדים נבדקו.

כזכור, הפועל באר שבע עברה ארבעה סיבובים במוקדמות הליגה האירופית ללא נדבקים ומאומתים לנגיף, ובניגוד למכבי תל אביב הצליחה לשחק בסגל מלא, אך כעת גם היא תצטרך לאלתר. בכל מקרה, פעילות הקבוצה מושבתת מיום ראשון כבר, ורק לאחר שתגענה התשובות, יוחלט מתי לחדש אותה. יש לזכור שמשחקה הראשון של הפועל באר שבע בליגה האירופית יהיה בעוד 16 ימים, כך שגם לשחקנים שיצאו חיוביים יהיה זמן להחלים ולצאת מבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully