וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הציעה לדיוגו ורדאסקה ארבעה חודשי פיצוי

13.10.2020 / 9:26

מדובר בפיצוי כולל של כ-72 אלף יורו, בעוד נציגיו דרשו תחילה פיצוי של כ-150 אלף יורו. הפורטוגלי עשוי להישאר עד ינואר אם לא יקבל פיצוי הולם. קונטה אמור לנחות בסוף השבוע ולערוך שיחה עם הצוות המקצועי והניהולי

שחקנה החדש של בית"ר ירושלים סנטיאגו אוקמפוס/דוברות בית"ר ירושלים

השיחות בין בית"ר לירושלים לנציגיו של דיוגו ורדאסקה בנוגע להתרת חוזהו נמשכות. ההצעה החדשה של המועדון עומדת על פיצוי של ארבע משכורת בשכר עליו חתם הספרדי אחרי הקיצוץ, כ-18 אלף יורו לחודש, משמע פיצוי של כ-72 אלף יורו. פיצוי דומה ניתן לחנן ממן על מנת להתיר את חוזהו והקשר הסכים, אך במקרה של ורדאסקה, נציגיו החלו את השיחות בדרישה לפיצוי של כ-150 אלף יורו נטו משום שנסגרו עבורו אופציות בחו"ל, והפערים בין הצדדים עדיין גדולים. לבלם עדיין ישנן אופציות בליגות בהן החלון טרם נסגר, כמו פורטוגל ורוסיה, אך הזמן אוזל והדברים צריכים להיסגר בימים הקרובים, אחרת הוא יישאר בבירה לפחות עד ינואר.

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מחידוש המשחקים וטענו כי ללא הלחץ שהפעיל משה חוגג, זה לא היה קורה. הבעלים אמור גם להתחיל ולפעול בנושא חידוש משחקי ילדים ונוער, כאשר נכון לעכשיו מדובר על חזרת המשחקים רק בדצמבר. לבית"ר נגרם נזק של מאות אלפי שקלים במחלקת הנוער כתוצאה מעצירת האימונים והמשחקים, כשהמועדון גם ויתר על שחקן זר שאמור היה לצרף, אף שהכל היה כבר סגור מולו והוא אמור היה לנחות לפני הסגר.

דיוגו ורדאסקה בית"ר ירושלים. דני מרון
יישאר עד ינואר? ורדאסקה/דני מרון

בקבוצה נמצאים בקשר קבוע עם השחקנים הזרים, שרובם נמצאים לבד בארץ ומתגעגעים למשפחותיהם. חלאופילו פלייטר היה שפוף לאחרונה אך במועדון לא יכולים בשלב זה להוציא אותו לביקור משפחתי. אנטואן קונטה אמור להגיע לישראל רק בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא, כאשר עם הגעתו תיערך איתו שיחה, הן של הצוות המקצועי והן הניהולי בנוגע לקודים של התנהלות והציפיות ממנו, בה יובהר כי כל התנהלות לא תקינה תגרום לסיום דרכו במועדון. בנוגע לירדן שועה, השיחות נמשכות, אך הפערים עם מכבי חיפה ובני יהודה עדיין גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully