וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים רוצים מכתב התחייבות, הפועל תל אביב תחזור בה מהחל"ת?

13.10.2020 / 7:24

הוצאת השחקנים ועובדי המועדון לחל"ת על ידי ההנהלה אינה חוקית, והם ידרשו לקבל החזר על ספטמבר ואת משכורת אוקטובר. דן עזריה חתם על חוזהו, גיל יצחק או שלומי אזולאי יצטרפו?

צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

לאחר ששחקני הפועל תל אביב הופתעו לשמוע דרך התקשורת כי הוצאו לחל"ת, מעבר לפניה לעורך הדין רועי רוזן, הם גם פנו לנציגיהם וקיבלו הבהרות כי ביצוע חל"ת רטרואקטיבית אינו חוקי ולא יעבור. יתרה מכך, העובדה שהפועל תל אביב בחרה לעשות זאת מבלי להודיע לשחקנים גורמת לחשש בקרב ראשי האדומים כי שחקנים יוכלו להשתמש בכך על מנת להתפטר בדין מפוטר ולהשתחרר מחוזיהם.

מה כן יקרה? השחקנים זעמו והדרישה שלהם היא לקבל בכתב התחייבות כי המועדון יחזיר להם את החלק היחסי של ספטמבר וכמו כן שיקבלו את משכורת אוקטובר במלואה. חלק מהשחקנים אף דיברו על כך שלא צריך לחזור להתאמן לפני אישור כזה. עורך הדין רוזן אמור לשלוח מכתב בשם השחקנים, כאשר אם הקבוצה לא תחזור בא מהחל"ת היא צפויה לפיצוץ נוסף מול שחקניה.

שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
פיצוץ נוסף בדרך? שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

ראשי האדומים היו שקטים, אך גם הם מבינים כי הם צריכים לטפל בכך מול השחקנים לפני החזרה לאימונים מחר, גם על פי דרישת הצוות המקצועי, שרוצה שקט תעשייתי אצל השחקנים. לאחר צירופו של דן עזריה, רוצה ניר קלינגר להתחזק בחלוץ, כאשר גיל יצחק הוא המועמד המוביל כרגע, במסגרת המגבלות הכלכליות. גם שמו של שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים עדיין על הפרק, אך במקרה שלו מדובר בסכומים גבוהים יותר ולכן הסיכוי קלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully