וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה דורשים תשובות בנוגע לפיצוי כספי מהמועדון

12.10.2020 / 18:07

הירוקים עדיין לא הגיעו לסיכום משותף עם האוהדים לגבי פיצוי על המשחקים ללא קהל. הקבוצה תערוך שני משחקי אימון בסרביה

שחקני מכבי חיפה מוחים: "תחזירו לנו את הכדורגל"/צילום: שלומי גבאי עריכה: איתי עמרם

עדכון ראשון: 16:32

מכבי חיפה המשיכה היום (שני) את מחנה האימונים שלה בסרביה עם אימון נוסף, שנערך תחת ערפל כבד וגשם. הירוקים הודיעו כי יקיימו שני משחקי אימון בימים הקרובים מול יריבות מקומיות - ביום רביעי (19:30 שעון ישראל) יפגשו את FK קולוברה, שמדורגת במקום הרביעי בליגת המשנה, וביום ראשון הבא (19:30 שעון ישראל) יפגשו את IMT בלגרד, המדורגת 13 בליגת המשנה הסרבית.

בקבוצה מקווים שכבר בימים הקרובים תחתום לודוגורץ על השחרור של טאלב טואטחה, כדי שיספיק להגיע למחנה אימון. במועדון שיבחו את ההופעה של מוחמד אבו פאני במדי נבחרת ישראל.

בלי קשר לכך, ארגוני האוהדים של מכבי חיפה יצאו במכתב פתוח להנהלת המועדון, ובו הם דורשים תשובות מיידיות בנוגע למשחקים שלא נערכו עם קהל במסגרת עונת 2019/20. כזכור, חמשת משחקי הבית של הפלייאוף העליון נערכו ללא קהל והאוהדים רוצים לדעת מה יהיה עם הכסף. האוהדים טוענים כי פנו למועדון מספר פעמים ולא קיבלו תשובות. כאן, אחרי שמכבי תל אביב כבר הגישה הצעה להסדר, גם אוהדי מכבי חיפה מצפים לזה.

אוהדי מכבי חיפה דורשים כחלק מהמתווה אפשרות להחזרת הכסף, בניגוד לאפשרויות של פיצוי בשווי כסף, שהציעו לאוהדים במועדונים אחרים. אוהדי מכבי חיפה דורשים החזרת כסף לאלה שרכשו כרטיסים ומינויים. במכבי חיפה אמרו בנוגע לעניין זה: "גם האוהדים שלנו יזכו למתווה, זה ברור ויקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully