וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה בולנסיה, ניצחון ראשון העונה לאנאדולו

לאחר שני הפסדים, השחקנים של ארגין עתמאן הביסו 72:93 בחוץ את אלבה ברלין. שאראס חזר מבידוד, והקטאלנים השיגו 66:71 על העטלפים

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

שני מחזורים ייערכו השבוע ביורוליג. הראשון שבהם (שהוא השלישי העונה) יצא לדרך היום (שלישי) עם שלושה משחקים במקום חמישה. הסיבה: ההתמודדויות בין וילרבאן לפנאתינייקוס ובין זניט לבאסקוניה נדחו בשל התפרצויות קורונה אצל הצרפתים והרוסים. ז'לגיריס קובנה עם שלושה ניצחונות בשלושת המחזורים הראשונים לאחר 69:75 בחוץ על הכוכב האדום בלגרד. אנאדולו אפס רשמה ניצחון ראשון העונה כשהביסה 72:93 בחוץ את אלבה ברלין. ברצלונה קיבלה בחזרה את מאמנה שארונאס יאסיקביצ'יוס שחזר לאחר שנדבק בקורונה והשיגה ניצחון חוץ 66:71 על ולנסיה.

שחקנה של אנאדולו אפס טיבור פלייס. GettyImages
ניצחון ראשון העונה לאנאדולו. פלייס/GettyImages

ולנסיה - ברצלונה 71:66

לאחר ההפסד לזניט במחזור הקודם קיבלה בחזרה ברצלונה את מאמנה שארונס יאסיקביצ'יוס שחלה בקורונה ולא עמד על הקווים במחזור היורוליג הקודם. הערב פגשו הקטלאנים את העטלפים שהגיעו עם מאזן נקי מהפסדים, אך לאחר הפסד ביתי בליגה למלאגה וגל מקל. המארחת הוליכה בתום מחצית ראשונה צמודה, אך ברצלונה ברחה ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע שלישי נהדר, אותו ניצחה 9:21. ולנסיה לא ויתרה והקשתה על האורחת ברבע המכריע, אך בסיום השחקנים של שאראס יצאו עם ניצחון חוץ קשה, 66:71. ניק קלאתיס (14 ו-5 אסיסטים) היה האיש של בארסה בעוד 13 של דובלביץ' בצד השני לא עזרו לולנסיה.

אלבה ברלין - אנאדולו אפס 93:72

הקבוצה שהייתה הטובה ביותר ביורוליג בעונה שעברה רשמה את ניצחונה הראשון במפעל לאחר שפתחה את העונה עם שני הפסדים. הטורקים פתחו בסערה והוליכו בסיום הרבע הראשון 14:29. שחקני אלבה רדפו אחרי האורחת במשך כל המשחק ולא הצליחו באמת לאיים על השחקנים של ארגין עתמאן, שקיבלו הופעה נפלאה משחקן הפנים טיבור פלייס שסיים עם 23 ו-6 ריבאונדים כשהוא מדייק ב-80 אחוז מהשדה. ואסיליה מיצ'יץ' ניהל נהדר את משחקה של אנאדולו וסיים עם דאבל דאבל של 13 נקודות ו-13 אסיסטים. בצד שני 13 נקודות של מרקוס אריקסון ו-12 של נילס גיפי לא עזרו לגרמנים.

עוד בוואלה!

הקורונה מכה בקבוצות היורוליג, דילייני: "מה אנחנו הולכים לעשות?"

לכתבה המלאה
שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
חזר לקווים, וברצלונה חזרה לנצח. שאראס/דני מרון

הכוכב האדום בלגרד - ז'לגיריס קובנה 75:69

משחק צמוד בבלגרד הסתיים בניצחון של הליטאים, ששמרו על מאזן מושלם ועלו ל-0:3. היתרון החליף ידיים כמה פעמים, אבל בשוויון 60:60, ז'לגיריס הצליחה לבצע ריצת 2:9. הכוכב האדום עוד התקרבה בהמשך ל-69:67, אבל זה היה מאוחר מדי ונקודות מהקו הבטיחו לאורחת ניצחון. לוקאס לקאביצ'יוס הוביל את המנצחת עם 20 נקודות וז'ופרה לוברן שהחלים מקורונה, הוסיף 12 ו-8 ריבואנדים. ג'ורדן לויד הוביל את הסרבים עם 19 נקודות, אבל רק 2 אסיסטים מול 4 איבודים. דיאן דוידובאץ קלע 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully