וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה מכה בקבוצות היורוליג, דילייני: "מה אנחנו הולכים לעשות?"

האם עונת היורוליג שוב תבוטל? במפעל מתמודדים עם התפשטות הנגיף בפתחו של מחזור כפול. שחקן מילאנו תקף: "לא מקובל שלא דואגים לבריאות השחקנים"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות/מתוך האינסטגרם של ג'יי אר סמית

עונת היורוליג רק נפתחה וראשי המפעל כבר נאלצים להתמודד עם מכת קורונה קשה שמתפשטת במרץ וכל זה בתחילת שבוע שבו מתוכנן מחזור כפול עם שני משחקים לכל קבוצה. כידוע (או שלא) זניט שפתחה את העונה עם שני ניצחונות מרשימים נכנסה כולה לבידוד אחרי שלא פחות מ-13 מאנשיה נדבקו בנגיף. לחימקי מוסקבה נותרו שבעה שחקנים בסגל בעקבות מכת קורונה, וילרבאן סובלת מארבעה נדבקים ועוד קבוצות שסובלות הן צסק"א וברצלונה, שהודיעה ששחקן נוסף נדבק בנוסף לשאראס המאמן שלה שכבר החלים.

מלקולם דילייני שחקן ברצלונה. GettyImages
מראשוני השחקנים המוחים. מלקולם דילייני/GettyImages

השחקנים שמרו על שקט עד כה, אבל מלקולם דילייני שחקנה של מילאנו התייחס לנושא וצייץ אמש בנוגע למכת ההידבקויות: "שחקנים, מה אנחנו הולכים לעשות?".

אחד העוקבים של דילייני ענה שהיורוליג לא יכולה להשבית שוב את פעילותה אחרי מה שקרה בשנה שעברה והגארד האמריקאי השיב: "זו לא הבעיה שלנו. זו בעיה של כל העולם. לא רק של היורוליג. זה פוגע בנו פרסונלית גם כן, לא רק בליגה. זה רע לכולם אבל זה לא מקובל שלא דואגים לבריאות ובטיחותם של השחקנים.

כאמור, כבר מחר אמורים להיערך חמישה משחקים ביורוליג, כולל המשחק של זניט מול באסקוניה שלא ישוחק בעוד שברצלונה תתארח אצל ולנסיה. חימקי מוסקבה נגועת הקורונה אמורה להתארח אצל ריאל מדריד ביום רביעי וצסק"א אצל פנרבחצ'ה.

אגב, לפי חוקי היורוליג קבוצה שאין לה שמונה שחקנים כשירים לשחק תספוג הפסד טכני. לזניט יש רק שישה שחקנים בריאים ולא תמריא לספרד, מה שיזכה את ולנסיה ובאסקוניה בניצחונות טכניים של 0:20.

עוד בוואלה!

הזוי: נוריס קול הוחלף תוך 40 שניות לאחר שנודע שהוא נדבק בקורונה

לכתבה המלאה

הציוץ של דילייני

לזניט יש בעיה לא פשוטה..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully