וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: נוריס קול הוחלף תוך 40 שניות לאחר שנודע שהוא נדבק בקורונה

מכת קורונה ביורוליג, רגע לפני המחזור הכפול. אקס מכבי תל אביב הוא הרביעי מווילרבאן שנגוע בנגיף, זניט כולה נכנסה לבידוד, לחימקי יש שבעה שחקנים בריאים בלבד

דלונטה ווסט במרכז גמילה/מתוך טוויטר

אחרי שתי דחיות של משחקים במחזור האחרון, ביורוליג נערכים לדחיות נוספות, הפעם ארוכות יותר. הערב (ראשון) התברר כי אימוניה של זניט סנט פטרסבורג הופסקו לאלתר, לאחר שבקבוצה נמצאו עוד שני שחקנים חיוביים לקורונה וגם שלושה מאנשי הצוות המקצועי.

וויל תומאס שחקן זניט סנט פטרסבורג. Emanuele Cremaschi, GettyImages
וויל תומאס, שחקנה של זניט/GettyImages, Emanuele Cremaschi

חמשת הנדבקים החדשים הצטרפו לארבעה שחקנים (גודאיטיס, הולינס, טרושקין ופושקוב) ומעסה שנמצאו חיוביים עוד לפני כן, ובעקבות זאת נשלחה כל הקבוצה לבידוד. המשמעות: המשחקים בספרד - מול באסקוניה ביום שלישי ומול ולנסיה בחמישי - לא יוכלו להיערך השבוע.

התזמון רע מאוד מבחינת זניט, שפתחה נהדר את העונה ביורוליג עם ניצחונות על ברצלונה ואנאדולו אפס ומאזן 0:2. לאור ההתפתחויות, הקבוצה פנתה יחד עם חימקי מוסקבה בבקשה לדחות את המשחקים הקרובים. גם חימקי אמורה להגיע לספרד כדי להתארח אצל ריאל מדריד, ואצלה חצי קבוצה מושבתת.

עוד בוואלה!

דיווח בסרביה: שחקן העבר ניקולה פקוביץ' במצב קשה אחרי שנדבק בקורונה

לכתבה המלאה
נוריס קול בודוצ'נוסט. מגד גוזני
הוחלף אחרי 40 שניות. נוריס קול/מגד גוזני

אבל לא רק הרוסיות בצרות. אירוע ביזארי במיוחד התרחש במשחקה של וילרבאן הצרפתית מול שולה, כאשר נוריס קול הוחלף כבר אחרי 40 שניות לאחר שנודע שגם הוא חיובי לקורונה.

קול שיחק במדי וילרבאן ביום שישי בהפסד מול מילאנו והוא מצטרף לקבאריוס הייס ומאתיו שטרנצל שאובחנו כחיוביים, כמו גם המאמן טי ג'יי פארקר.וילרבאן אמורה לשחק בהמשך השבוע פעמיים ביורוליג מול פנאתינייקוס ולאחר מכן הכוכב האדום בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully