וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס נבחר פה אחד ל-MVP של סדרת הגמר: "רוצה את הכבוד שמגיע לי"

כוכב הלייקרס השלים ערב אדיר עם טריפל דאבל ואליפות רביעית והפך לראשון שזוכה בתואר האישי בשלוש קבוצות שונות: "מה תגידו עכשיו?". ווגל: "הוא השחקן הכי גדול שעולם הכדורסל ראה. אתם חושבים שאתם יודעים, אבל אתם לא". צפו בחגיגות בחדר ההלבשה ובלברון הנרגש מודה לאמא

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

לברון ג'יימס השלים הבוקר (שני) עוד פרק מפואר בקריירה שלו, כשסחף את לוס אנג'לס לייקרס לאליפות ה-NBA אחרי ניצחון 93:106 על מיאמי שהשלים 2:4 בסדרת הגמר. עבור לברון זו אליפות רביעית בקריירה, אחרי שתיים עם מיאמי (2012, 2013) ואחת עם קליבלנד (2016). אחרי המשחק, שבו הוא רשם עוד טריפל דאבל, לברון הוכתר כ-MVP של סדרת הגמר (בפעם הרביעית בקריירה) אחרי שנבחר פה אחד, והפך לראשון בהיסטוריה שעושה זאת בשלוש קבוצות שונות (מיאמי, קליבלנד והלייקרס).

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס עם גביע ה-MVP. GettyImages
התרגש עד דמעות. לברון/GettyImages
לברון ג'יימס ושחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות. AP
כמה זה מתוק. לברון/AP

לשמחתו של לברון, הוא גם שיפר את המאזן שלו בסדרות הגמר, שכעת עומד על 6:4. יחד עם ארבעה תארי MVP של העונה, שתי מדליות זהב אולימפיות, 16 הופעות אולסטאר ו-13 פעמים בחמישיית העונה - לברון ג'יימס ממשיך לייצב את מעמדו כאחד הכדורסלנים הגדולים בכל הזמנים, בליגה שידעה לא מעט כוכבים.

"לייצג את המועדון הזה - זה אומר המון", אמר לברון, "אמרתי לג'יני שאחזיר את הלייקרס למקום שהם ראויים לו, ועשיתי את מה שהבטחתי שאעשה. זה מועדון כל כך היסטורי, זה הישג בלתי ייאמן עבור כולנו, לכולם מגיע כבוד עצום. הלייקרס רוצים כבוד, רוב רוצה את הכבוד שלו, אומת הלייקרס רוצה את הכבוד שלה, וגם אני רוצה את הכבוד שלי".

לברון הוסיף ש"אני מחויב למשחק, אני שם את הגוף שלי ואת הראש שלי במשחק הזה. אני מנסה לעשות כל מה שאפשר עבור החברים שלי לקבוצה, אני רק רוצה לעשות אותם גאים. אני שמח שעשיתי את זה גם בשביל אוהיו".

עוד בוואלה!

הלייקרס מקדישים את האליפות לקובי, ספולסטרה מסכם בדמעות: "מסע מדהים"

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
מקדיש את התואר לקובי ובתו. לברון/GettyImages

עוזב את החגיגות - ומתקשר לאמא

על אנתוני דייויס: "זה קל איתו. אין לנו אגו, אנחנו מסתדרים מצוין על ומחוץ למגרש. הוא עזר לי לעבור את המשוכה כמו שדווין ווייד וכריס בוש עזרו לי לקחת את האליפות הראשונה. הוא עשה משהו מיוחד, אני כל כך מודה לו על מה שהוא עשה עבורי.

"זו הייתה עונה משוגעת. אדם סילבר, כל מי שעובד ב-NBA, כל מי שהיה חלק מזה, עשה עבודה מדהימה. אני שמח שה-NBA משמיעה את קולה באמריקה, לכולנו יש כוח, אנחנו רוצים להמשיך להטיף לאהבה, רוצים להמשיך להפוך את אמריקה למקום טוב יותר, רוצים להמשיך למגר את האלימות המשטרתית".

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
על זה הם חלמו בתחילת העונה. לברון ודייויס/GettyImages
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
אייקון. לברון/GettyImages

נבחר פה אחד - 11 המצביעים ללברון ג'יימס

לברון רשם הבוקר את משחק הפלייאוף ה-260 בקריירה - הכי הרבה בכל הזמנים (עבר את דרק פישר, עם 259) - כשבעונתו ה-17, לכאורה מעבר לשיאו, הוא מצליח לסיים עם טריפל דאבל דומיננטי (ה-28 שלו בפלייאוף, שני רק למג'יק ג'ונסון עם 30) עם 28 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. זו הפעם ה-11 (!) בקריירה שלו שהוא מצליח להשלים טריפל דאבל בסדרת גמר, כשהוא מקדים את מג'יק ג'ונסון (8 פעמים) ודריימונד גרין (3). התואר הרביעי של MVP של סדרת הגמר משווה את לברון להישג של מג'יק ג'ונסון, טים דאנקן ושאקיל אוניל, וכעת היחיד שמקדים אותו הוא מייקל ג'ורדן. ג'יימס סיים את סדרת הגמר של 2020 עם ממוצעים של כמעט טריפל דאבל: 29.8 נקודות, 11.8 ריבאונדים ו-8.5 אסיסטים למשחק.

אחרי הניצחון הלילה, כשגם הוא יודע שהציב אותו גבוה יותר ברשימת הגדולים, לברון נשמע חוגג עם עקיצה למבקרים, כשקרא: "מה תגידו עכשיו, אה? מה הם יגידו עכשיו?". אחר כך, בריאיון ל-ESPN, לברון נשאל מה ההבדל בין לברון שזכה השנה ללברון שזכה עם מיאמי, וענה: "לברון בן ה-35 היה אומר ללברון בן ה-27 שאין לו מושג, שהוא אפילו לא מכיר את המגרש, שהוא לא יודע בכלל למה הוא מסוגל, כך שאם תציבו את לברון בן ה-35 מול לברון בן ה-27, הוא יגמור אותו, אין לו סיכוי".

בכל הנוגע לפלייאוף, לברון כידוע מוביל בלא מעט קטגוריות: הכי הרבה משחקים (מעולם לא החמיץ משחק), הכי הרבה דקות, הכי הרבה נקודות, הכי הרבה סלי שדה, ומקום שני באסיסטים. "תמיד האמנתי בלברון ג'יימס", אומר ווגל, "הוא השחקן הכי גדול שעולם הכדורסל ראה אי פעם. אתם חושבים שאתם יודעים, אבל אתם לא יודעים, עד שאתם מתחככים בו כל יום, מאמנים אותו, רואים את החשיבה שלו, את ההתאמות שלו, הדרך שבה הוא מקל על הקבוצה, אתם חושבים שאתם יודעים אבל אתם לא יודעים. זו הייתה חוויה אדירה לאמן אותו. לראות אותו לוקח קבוצה שלא הייתה בפלייאוף, עם סגל שנבנה בין לילה, ולוקח אותו לארץ המובטחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully