וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "הטורניר הזה כל כך חשוב לי, חוויתי פה את הרגעים הגדולים בקריירה"

הספרדי התרגש אחרי ההנפה ה-13 בפריז: "נמשיך להילחם בקורונה וננצח את הווירוס". פדרר: "מקווה ש-20 זה רק מספר במסע המשותף שלנו"

"זו הייתה שנה קשה והזכייה הזו היא הכול בשבילי. לא חשבתי על השוואת 20 הזכיות של רוג'ר פדרר בטורניר גרנד סלאם, רק על עוד ניצחון ברולאן גארוס. הטורניר הזה כל כך חשוב לי, רוב הרגעים הגדולים בקריירה שלי היו פה". כך אמר הערב (ראשון) רפאל נדאל אחרי שהביס את נובאק דג'וקוביץ' בגמר הגרנד סלאם הצרפתי וזכה בו בפעם ה-13 בקריירה.

התפאורה הפעם הייתה שונה לגמרי, אבל התוצאה זהה ל-13 מתוך 15 השנים האחרונות. כ-1,000 צופים בלבד הורשו להיכנס ליציעים באצטדיון פיליפ שאטרייה, אבל בסופו של דבר גם בתקופת הקורונה, השור ממאיורקה הוא זה שעולה לראש הפודיום.

"אני רוצה לשלוח מסר לכל העולם: אנחנו חווים רגעים מהרעים ביותר שידענו", הוסיף נדאל, "עלינו להמשיך להילחם בקורונה, להישאר חיוביים ולדעת שנעבור את זה. נעבור את זה וננצח את הווירוס. במידה מסוימת אני לא שמח כמו בכל זכייה, כי אי אפשר לחגוג כמו תמיד. אני באמת מקווה שכשנחזור בעוד חודשיים, נוכל לחגוג מול אצטדיונים מלאים".

נדאל פנה ליריבו ואמר: "אני רוצה לברך את נובאק על טורניר נהדר. אני מתנצל על המשחק היום. היה ברור שזה הולך בכיוון שלי, זה חלק מהספורט. שיחקנו הרבה פעמים אחד נגד השני - פעם זה מנצח ופעם השני".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
"היה ברור שהמשחק היום הולך בכיוון שלי". נדאל/רויטרס

דג'וקוביץ' אפנה לנדאל אחרי המשחק ואמר: "היום הראית שאתה מלך החימר. ברכות לרפא, לצוות שלו ולמשפחתו. מה שאתה עושה על המשטח הזה מדהים, ולא רק על המשטח הזה".

הסרבי הוסיף: "אני לא כל כך מרוצה מהדרך בה שיחקתי, אבל אין ספק שהפסדתי לטניסאי הטוב יותר היום. אלו היו שבועיים פנטסטיים. המצב מאוד קשה לכל האנשים בעולם, אבל אנחנו זוכים לשחק את הענף שאנחנו כל כך אוהבים".

רוג'ר פדרר העלה פוסט בו כתב: "תמיד היה לי את הכבוד העצום ביותר לחברי רפא כאדם וכאלוף. כיריב הכי גדול שלי לאורך השנים, אני מאמין שדחפנו אחד את השני להפוך לשחקנים טובים יותר. לפיכך זה כבוד גדול בשבילי לברך אותו על זכייה בתואר הגרנד סלאם ה-20 שלו. זה מדהים שהוא זכה 13 פעמים ברולאן גארוס, שזה אחד ההישגים הכי גדולים בתולדות הטניס. אני מברך גם את הקבוצה שלו כי אף אחד לא יכול לעשות את זה לבד. אני מקווה ש-20 זה רק צעד אחד במסע המתמשך של שנינו. כל הכבוד רפא, זה מגיע לך".

עוד בוואלה!

רפאל נדאל זכה ברולאן גארוס עם 0:6, 2:6, 5:7 על נובאק דג'וקוביץ'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully