וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ז'לגיריס ניצחה את חימקי החסרה 70:84 בחוץ

עודכן לאחרונה: 10.10.2020 / 23:09

מריוס גריגוניס להט (21) והוביל את הליטאים לניצחון שני העונה מול הרוסים שעדיין טרם ניצחו ורשמו הפסד ביתי שני במשחק ההשלמה. צרפת: ניצחון ראשון לשאלון ורפי מנקו

שחקן מכה שופט בברוטליות בליגת הותיקים באורוגוואי/טוויטר

ז'לגיריס קובנה ניצחה הערב (שבת) 70:84 את חימקי מוסקבה בחוץ במשחק שנדחה מאתמול במסגרת המחזור השני ביורוליג. המשחק נדחה ערב הימצאותם של כמה שחקני המארחת חיוביים לקורונה, כשהרוסים עלו למשחק עם שבעה שחקנים בלבד. המארחת נאלצה להסתדר ללא כוכבה אלכסיי שבד כשיחד איתו נעדרו גם גרג מונרו, אריק מקולום, ג'ורדן מיקי, סטפן יוביץ' ויאניס טימה.

שתי קבוצות הגיעו במצב רוח שונה ממחזור הפתיחה, כאשר חימקי מוסקבה רשמה הפסד ביתי מתסכל לפנאתינייקוס בעוד ז'לגיריס חזרה מהיכל השלום והאחווה עם ניצחון חוץ מלא אופי מול אולימפיאקוס. גם היום כאמור המגמות הללו נמשכו כשהליטאים נותרו מושלמים במפעל.

הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים ביתרון שלוש לזכות המארחת, אך הליטאים העלו הילוך וניצחו את הרבעים השני והשלישי בפער מצטבר של 22 הפרש, ולמעשה גמרו את המשחק. מריוס גריגוניס הצטיין אצל האורחת עם 21 נקודות, כנייג'ל הייז (15) וארתוראס מילנקיס (14) שעלה מצויין מהספסל עזרו לז'לגיריס להבטיח את הניצחון. 23 של יונאס ירבקו בצד השני לא עזרו לחימקי, שרושמת הפסד ביתי נוסף.

מריוס גריגוניס שחקנה של ז'לגיריס קובנה. האתר של ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
פתיחת עונה נהדרת לז'לגיריס./אתר רשמי, האתר של ז'לגיריס קובנה

* צרפת: שאלון ורפי מנקו השיגו ניצחון בכורה העונה בליגה כשהשיגו 80:83 ביתי מול אורליאן במסגרת המחזור הרביעי. הישראלי פתח בחמישייה ותרם 14 נקודות יחד עם 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אתמול איתי שגב וגראבלין רשמו ניצחון מרשים 43:77 על רואן. שגב עלה מהספסל ותרם 8 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-16 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully