וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "אכזבה קשה מאוד". נאתכו: "צריך לדעת להתאושש"

10.10.2020 / 17:45

הנבחרת ערכה מסע"ת לקראת צ'כיה (א', 21:45, ספ' 5). מאמן הנבחרת דיבר על ההדחה הכואבת מול סקוטלנד: "צריך להרים את מצב הרוח של השחקנים". הקפטן: "ננסה לעשות את הסוויץ'"

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת משחק ליגת האומות מול צ'כיה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

אחרי ההדחה מול סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו, נבחרת ישראל תשוב לשחק בליגת האומות, כשתפגוש מחר (ראשון, 21:45, ספורט5) את נבחרת צ'כיה במסגרת המחזור השלישי של המפעל. מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר והקפטן ביברס נאתכו דיברו במסיבת העיתונאים על האכזבה מול הסקוטים וההכנות לקראת המשחק מחר.

ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
איזו אכזבה. ביברס נאתכו/שלומי גבאי

רוטנשטיינר התייחס להדחה מול הסקוטים ואמר: "זאת אכזבה קשה מאוד. גם אני הייתי מאוכזב אחרי הפנדלים. אחר כך היה מוטל עליי להרים את מצב הרוח של השחקנים לקראת המשחק הבא. כל אחד צריך לעבוד על עצמו כדי לספק הופעה טובה מחר".

על המפגש מול הצ'כים: "אני לא מסכים שאנחנו פייבוריטים מול נבחרת כמו צ'כיה, שהיא לדעתי מקום 32 בעולם. אנחנו מתעסקים בעצמנו, ביכולות של השחקנים שלנו. אני לא רוצה לדבר על היריבה, אלא על מה אנחנו רוצים לעשות ואיך אנחנו רוצים לשחק. זה יהפוך אותנו לחזקים, ואני מקווה שאנחנו יכולים לשחק טוב מחר אחרי ההפסד מול סקוטלנד".

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
עם הפנים קדימה. וילי רוטנשטיינר/שלומי גבאי

ביברס נאתכו התייחס להדחה הכואבת מול הסקוטים: "משחק אחרון היה הפסד כואב מאוד, אבל זה הכדורגל וזה החיים שלנו כספורטאים. ואנחנו צריכים לדעת להתאושש, גם אם זה ממכה כואבת. אני יכול להגיד שזה נמשך יותר מהרגיל, ובאמת זה כאב לנו מאוד, אבל מנסים וננסה לעשות את הסוויץ'".

ערן זהבי נבחרת ישראל. שלומי גבאי
יתאושש עד צ'כיה? ערן זהבי באימון/שלומי גבאי
ג'ואל אבו חנא נבחרת ישראל. שלומי גבאי
יקבל הזדמנות? ג'ואל אבו חנא/שלומי גבאי

על המשחק מול צ'כיה החסרה: "בתקופה הזו של החיים והכדורגל אתה מתכונן למשחק אחד, ובסוף אתה מתמודד מול שחקנים אחרים. לא נדע, עד שלא נשחק מולם אם זה טוב או לא. גם במשחק האחרון לנו ולסקוטים היו חסרים שחקנים, אבל זה המצב היום, זו עובדה קיימת ונתמודד איתה. נבוא דרוכים ומוכנים ונתכונן למה שאנחנו רוצים, וגם נלמד אותם עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully