וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עומרי גלזר ייצא למחנה האימונים בבלגרד, קבוצת הנוער יכולה להתאמן כרגיל

9.10.2020 / 14:47

השוער שלא המריא למשחקים באירופה ונשאר במועדון בסופו של דבר יטוס הפעם עם חבריו, שקיבלו הודעות להתכונן לאפשרות של יציאה בראשון בבוקר. קבוצת הנוער הוחרגה מההגבלות משום שתשחק בליגת האלופות לנוער

שחקני מכבי חיפה מוחים: "תחזירו לנו את הכדורגל"/צילום: שלומי גבאי עריכה: איתי עמרם

עומרי גלזר ייצא עם מכבי חיפה למחנה האימונים בסרביה. הירוקים טרם סגרו רשמית את המחנה אך כבר עדכנו את השחקנים בכך שהקבוצה צפויה לטוס לבלגרד ביום ראשון בבוקר, והשוער המחליף יהיה חלק מהטיסה. גלזר לא יצא עד כה עם הקבוצה למשחקים במוקדמות הליגה האירופית, אך כעת, לאחר שהוחלט שיהיה חלק מהמועדון לפחות עד פתיחת החלון בחודש ינואר, יצטרף השוער המחליף לחבריו וינסה להוכיח את עצמו ולשוב לרוטציה.

גלזר, כידוע, רצה מאוד לצאת ולשחק בחו"ל כאשר רודה מהליגה ההולנדית הייתה המתעניינת העיקרית בו, אך לאחר שהעניינים לא צלחו הוא נותר בכרמל ויקווה לנצל את ההזדמנות החדשה שניתנה לו.

בחיפה עדיין לא הודיעו רשמית על תוצאות בדיקות הקורונה שעברו השחקנים ואנשי המועדון, שמקווים לתשובות שליליות שיאפשרו לכלל המועדון לצאת למחנה האימונים. הירוקים ממתינים לאישורים בירוקרטיים אחרונים ומעריכים כי ישיגו אותם תוך 24 שעות כשהשאלה היחידה שנותרה פתוחה בשלב זה, לפחות בקרב השחקנים, היא האם גם ירדן שועה ייצא למחנה. החלוץ עבר בדיקת קורונה אך זה לא סוד שמתנהלות שיחות לגבי האפשרות שיעבור לבית"ר ירושלים, כשהחלוץ עצמו כבר הבהיר שהוא אינו מעוניין לשחק בחיפה. במועדון הבהירו שההחלטה בנוגע ליציאה של שועה למחנה האימון תהיה של הצוות המקצועי בלבד.

עומרי גלזר נס ציונה. לירון מולדובן
יחזור לעניינים? גלזר/לירון מולדובן

בעוד שבקבוצה הבוגרת צפויים לנסוע לחו"ל על מנת להתאמן בשל ההגבלות, קבוצת הנוער של המועדון מתאמנת כרגיל וזאת משום תשתתף בליגת האלופות לנוער והיא מוחרגת מההגבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully