וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שוב התאמנה, ו"נקנסה" ב-100 אלף שקל

"לא נאפשר אנרכיה וזלזול כזה", הבהירו במנהלת הליגה, וגרעו מהירושלמים 100 אלף שקל מתמריץ הקורונה שקיבלו הקבוצות. גורם במועדון: "הקנס לא חוקי כיוון שאנו מתאמנים באישור המשטרה ועל פי חוק". הטעות עם ורדאסקה חשפה את הקבוצה לתביעה

שחקני מכבי חיפה מוחים: "תחזירו לנו את הכדורגל"/צילום: שלומי גבאי עריכה: איתי עמרם

לאור העובדה שבית"ר ירושלים קיימה הבוקר (שישי) אימון נוסף ולא נרתעה מהמכתב שהוציאה אמש מנהלת הליגות, יושת עליה קיזוז בגובה 100 אלף שקל מתמריץ הקורונה שמקבלות הקבוצות. העונה בוטל מענק הימנעות מזר שישי בגובה של 300 אלף שקל ובמקומו מקבלות הקבוצות מענק בגובה של 400 אלף שקל, שנקרא גם תמריץ קורונה. הקבוצות צריכות לשמור על נוהלי הקורונה כדי לזכות במלוא התמריץ. מהסכום הזה יקוזזו לבית"ר ירושלים 100 אלף שקל והקבוצה תקבל על כך מכתב ביום ראשון, מיד לאחר החג. גורם במנהלת אמר הבוקר: "אנחנו לא נאפשר אנרכיה וזלזול כזה".

יש לציין כי הקיזוז הוא על פי כל אימון, ובמצטבר. אם בית"ר תמשיך להתאמן היא תספוג קנס על כל אימון בנפרד בגובה של 100 אלף שקל. "כפי שהבהרנו אתמול ונמשיך לעמוד על כך, הקנס לא חוקי כיוון שאנו מתאמנים באישור המשטרה ועל פי חוק", אמר גורם במועדון.

הבעלים משה חוגג לא חושש מהקנסות שעשויים להטיל על המועדון והבהיר כי הוא לא מכיר בסיכומים ועד שלא יתקבל מכתב חתום בו יובהר שהקבוצות חוזרות לפעילות מלאה ב-14 בחודש, גם מ.ס אשדוד צפויה להמשיך באימונים. בבית"ר הבהירו אתמול: "המנהלת עובדת אצל הקבוצות, היא לא יכולה לקנוס על משהו חוקי, זה מאוד פשוט. הם מוזמנים לשלוח לנו עד האימון מכתב חתום על החזרה לפעילות מלאה ב-14 בחודש, ונבטל את האימונים עד אז".

דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים מול שלומי אזולאי שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בית"ר תשלם ביוקר על הטעות? ורדאסקה/לירון מולדובן

זה לא מקרי שבית"ר ירושלים אפשרה לדיוגו ורדאסקה להתאמן אתמול (חמישי), למרות שקיבל מכתב שחרור מאוד ברור. בבית"ר הבינו כי נעשתה טעות בהתנהלות מול השחקן, שהגבילה את האפשרויות שלו לעבור לליגות אחרות. את המכתב בו הודיעו לבלם על שחרורו המועדון שלח ב-6 באוקטובר, היום האחרון להעברות בישראל. במועדון חשבו שאם שוחרר בזמן בישראל הוא יהפוך לשחקן חופשי ויוכל לעבור לכל ליגה אחרת באירופה, אבל בגלל שבמרבית הליגות החלון נסגר ב-5 בחודש, ורדאסקה היה יכול לעבור רק לליגות שחלון ההעברות בהן עדיין לא הסתיים, כמו פורטוגל ורוסיה. גורם במועדון אמר אתמול: "עשינו טעות עם ורדאסקה, ננסה למצוא פיתרון".

למעשה, ה"טעות" הזו חושפת את בית"ר לתביעה לא פשוטה, ובמועדון מנסים לעשות הכול כדי להימנע מכך, ולכן יאפשרו לו להתאמן בשלב זה. אם לא יצליחו להגיע איתו לסדר על פיצוי, הוא עשוי להישאר לפחות עד ינואר. סלובודן דראפיץ' שוחח עם הבלם הפורטוגלי אתמול והסביר לו שהוא מעוניין בו אך מדובר בהחלטות מנהלתיות שקשורות למצב הכלכלי. השחקן הבהיר שהרצון שלו הוא להישאר העונה בבירה ולא לקבל פיצוי ולעזוב, אבל הבהיר שאם לא תהיה ברירה, הוא ידרוש סכום של לפחות 150 אלף יורו נטו בתמורה להתרת החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully