וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ישראלי: "זו נקודת הזמן האחרונה להציל את העונה, לאחר מכן הליגה אבודה"

שוער הפועל כפר סבא נואש להחזרת האימונים: "ההחלטות מתקבלות בשליפה מהמותן כשהכל חשוב - חוץ מטובת האזרח". משרד הספורט יעבוד עם ארגוני השחקנים

ערן זהבי לאחר ההפסד הכואב של נבחרת ישראל לסקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

שוער הפועל כפר סבא איתמר ישראלי הגיב היום (שישי) לסגר ולאיסור האימונים על קבוצות הכדורגל בישראל: "אני שומע דיבורים שאולי נחזור בשבוע הבא, אבל עד שלא נחזור עולים סימני שאלה רבים על המצב וגם סימני קריאה על ההחלטות ואי הוודאות גדולה ומפחידה. אני מרגיש שזו נקודת הזמן האחרונה להציל את העונה. לאחר מכן - הליגה אבודה. גם אם נחזור אני צופה תהליך מורכב של חזרה לשגרת אימונים אחרי שעשינו כבר פעמיים הכנה לעונה. זו תהיה פעם שלישית בחצי שנה".

על העומס הצפוי אמר ישראלי: "צריך להבין. גוף של ספורטאי דורש תחזוקה מיוחדת. ההפסקה הזו משבשת את כל המערכת. שום חלופת אימון לא באמת מצליחה לשמור על כושר של שחקן כדורגל. הגוף נהרס. החזרה הצפופה עלולה לגרור עומס ופציעות. זה מדאיג. יש כעס גדול ואכזבה מכך שאנחנו הליגה היחידה בעולם שהופסקה. במדינות אחרות מחזירים קהל ופה כלום. בסגר הראשון עוד קיבלנו שכולם היו חסרי ניסיון בהתמודדות מול הנגיף. אבל היום מרגיש שההחלטות מתקבלות בשליפה מהמותן כשהכל חשוב - חוץ מטובת האזרח. לקבל החלטה רק כי זה לא ייראה טוב?! זה לא יאומן. במקום לחשוב כמה טוב ותועלת תעשה חזרת הספורט המקצועני לפעילות".

איתמר ישראלי שוער הפועל כפר סבא. דני מרון
חובה לחזור. ישראלי/דני מרון

משרד התרבות והספורט פצח בשיתוף פעולה עם ארגוני השחקנים בכדורגל ובכדורסל, במטרה לוודא את השבת האימונים בשבוע הבא.

"אימוני הכדורגל והכדורסל חייבים לחזור בשבוע הבא", אמרו הצדדים בהודעה משותפת. "משמעות אי החזרה לאימונים היא פגיעה קשה בעונה. לא נאפשר שכך יקרה".

כזכור, אמש הבהירה מנהלת הליגה לקבוצות כי כל קבוצה שתתאמן בניגוד למתווה משרד הבריאות תיקנס בסכום של 100 אלף שקל. "אני קורא לאנשי משרד הבריאות לחדול מאיומים מיותרים על הספורט הישראלי", מסר שר התרבות והספורט חילי טרופר, "ממשלת ישראל אישרה על פי דרישתנו תקנות שמאפשרות לקבוצות ולשחקנים בינלאומיים להמשיך ולהתאמן בצורה רציפה כדי שיוכלו לייצג את מדינת ישראל בכבוד. כל איום על המשך אימונים אלו חסר תוקף משפטי ובעיקר פוגע בספורט הישראלי לחינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully