וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הפסידה 74:70 לזניט, אולימפיאקוס ניצחה בדרבי

בארסה, ללא שאראס על הקווים, נוצחה כשפויטרס מוביל את הרוסים עם 16 נק' ו-11 ריב'. האדומים ניצחו 71:78 את פנאתינייקוס

שחקן מכה שופט בברוטליות בליגת הותיקים באורוגוואי/טוויטר

שישה משחקים יסגרו מחר (שישי) את המחזור השני ביורוליג. אולימפיאקוס ניצחה 71:78 את פנאתינייקוס בדרבי. זניט סנט פטרסבורג השיגה ניצחון שני עם 70:74 על ברצלונה במשחק שנדחה מחמישי לשישי. באיירן מינכן ניצחה 72:90 את אלבה ברלין.

המשחק בין חימקי מוסקבה לז'לגיריס קובנה נדחה ביממה כדי שניתן יהיה לקבל את תוצאות בדיקות הקורונה לפני ההתמודדות.

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
נעדר מהמשחק כיוון שנמצא חיובי לקורונה, גם הקבוצה שלו לא הצליחה להופיע. שאראס/GettyImages

זניט סנט פטרסבורג - ברצלונה 70:74

האם הקבוצה הרוסית יכולה להיות כוח משמעותי ביורוליג העונה? אחרי שבשבוע שעבר ניצחה את אנאדולו אפס בחוץ, הצליחה זניט לנצח את ברצלונה, שהפסידה אחרי שניצחה את צסק"א מוסקבה במחזור הפתיחה. אלכס פויטרס הוביל את המנצחת עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, בילי בארון גם קלע 16 וקלט 5 ריבאונדים, קווין פאנגוס קלע 15 מול האקסית, קייסי ריברס תרם 11 ו-וויל תומאס הוסיף 10 ו-6 ריבאונדים. את ברצלונה הוביל ניקולה מירוטיץ' עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות. אלכס אברינס קלע 11, ניק קלאתיס סיים עם 9 ו-5 אסיסטים.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס בכדורסל. GettyImages
ניצחון מתוק בדרבי. ספאנוליס/GettyImages

פנאתינייקוס - אולימפיאקוס 78:71

שתי היווניות עדיין בסגלים חסרים מאוד, אבל האדומים התעלו מעל זה והשיגו ניצחון מתוק. יורגוס פרינטזיס הוותיק בלט עם 17 נקודות, שאקיל מקיסיק קלע 10 ואוקטביוס אליס סיים עם 5 נקודות ו-13 ריבאונדים. את המפסידה הוביל מרכוס פוסטר עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, יאניס פפאפטרו קלע 14.

שחקן מילאנו לואיג'י דאטומה. הטוויטר של מילאלנו, אתר רשמי
מילאנו עם ניצחון שני. דאטומה/אתר רשמי, הטוויטר של מילאלנו

מילאנו - וילרבאן 73:87

האיטלקים, שנזקקו להארכה כדי לנצח את באיירן מינכן במחזור הפתיחה, עשו את זה בצורה חלקה וקלה יותר הפעם והם אחת מארבע קבוצות בלבד ששמרו על מאזן מושלם אחרי שני משחקים. שאבון שילדס הוביל את מילאנו עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, סרחיו רודריגס קלע 13, זאק לידיי (9 ריבאונדים), ריקרדו מורסקיני ולואיג'י דאטומה קלעו 10 כל אחד ומלקולם דילייני קלע 9 ותרם 8 אסיסטים. את המפסידה הוביל אמין נואה עם ם12 נקודות.

ג'ורדן לויד הפועל אילת. קובי אליהו
ג'ורדן לויד סיפק הצגה, הכוכב האדום בלגרד חגגה/קובי אליהו

הכוכב האדום בלגרד - באסקוניה 73:90

הסרבים עם ניצחון ראשון העונה אחרי שהפסידו לפנרבחצ'ה, באסקוניה עם הפסד ראשון. ג'ורדן לויד להט אצל המנצחת עם 30 נקודות (5 מ-8 לשלוש, 9 מ-9 מהקו) ו-6 ריבאונדים, מרקו סימונוביץ' תרם 16 נקודות, לנגסטון הול תרם 7 נקודות ולא פחות מ-11 אסיסטים. את המפסידה הוביל רוקאס גידרייטיס עם 26 נקודות (6 מ-11 לשלוש), לוקה וילדוסה קלע 13 ופייריה הנרי קלע 6 ומסר 10 אסיסטים.

חימקי מוסקבה - ז'לגיריס קובנה, המשחק נדחה לשבת

שתי קבוצות שמגיעות במצב רוח שונה ממחזור הפתיחה נפגשות: חימקי מוסקבה רשמה הפסד ביתי מתסכל לפנאתינייקוס בעוד ז'לגיריס חזרה מהיכל השלום והאחווה עם ניצחון חוץ מלא אופי מול אולימפיאקוס. הרוסים יקוו לא להיקלע למצב של שני הפסדי בית בשני מחזורי הפתיחה בעוד הליטאים חולמים על ניצחון חוץ נוסף ולפתיחה חלקה לעונת היורוליג.

משחקים נוספים:

אלבה ברלין - באיירן מינכן 90:72
לאלבה: מרכוס אריקסון 15 נקודות, ג'ייסון גריינג'ר 10 ו-6 אסיסטים, לבאיירן: ניק וויילר באב 15 נקודות, ולדימיר לוצ'יץ' 14 ו-6 ריבאונדים, ווייד בולדווין 14, ג'יילן ריינולדס 12 ו-5 ריבאונדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully