וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שמעון מזרחי לא ייסע למוסקבה בשל חשש מקורונה. צסק"א: אין נדבקים חדשים

עודכן לאחרונה: 7.10.2020 / 21:34

היו"ר, שנמצא בקבוצת סיכון, לא יצטרף לשחקנים ולצוות המקצועי שייצאו למשחק החוץ מול צסק"א (ה', 20:00 ספורט 5). מאמן הצהובים התייחס במסיבת עיתונאים למצב היריבה, אצלה התגלו שלושה שחקנים חיוביים: "ניזהר לא להידבק". הרוסים יחסרו רק את שלושת הנשאים מהמשחק הקודם

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט 5) במגהספורט ארינה שבמוסקבה אצל צסק"א מוסקבה במסגרת המחזור השני של היורוליג. הצהובים מגיעים למשחק אחרי הניצחון במשחק הראשון של העונה על אלבה ברלין, בעוד היריבה הרוסית הפסידה את משחק הפתיחה שלה לברצלונה בספרד. בקבוצה הודיעו כי יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי יחרוג ממנהגו ולא יצטרף לשחקנים, לצוות המקצועי וליתר חברי ההנהלה זאת בעקבות מצב הקורונה, והיותו אדם בקבוצת סיכון.

עם כל הכבוד להכנות המקצועיות שיחת השבוע במכבי תל אביב נגעה במצב הרפואי של היריבה. בסוף השבוע שעבר התגלה ששלושה משחקני צסק"א - יאניס סטרלניקס, סמן אנטונוב וניקולה מילוטינוב, נמצאו חיוביים בבדיקות הקורונה שנערכו להם בשבוע שעבר. בצסק"א ערכו בדיקות קורונה נוספות ביום שני, כמחויב בפרוטוקול היורוליג, ובה כל השחקנים יצאו שליליים. לפיכך, הם יחסרו רק את שלושת הנשאים במשחק מחר.

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בקבוצה מחכים שיראה את היכולת מעונה שעברה. סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הצהובים ערכו הבוקר את האימון המסכם ביד אליהו, שלאחריו יצאו לשדה התעופה כשבשעות הצהריים ייצאו בטיסת צ'ארטר מיוחדת למוסקבה. מכבי תתמקם במלון בעיר, ותצא ממנו פעמיים - בפעם הראשונה בחמישי בבוקר לאימון הקליעות, בפעם השנייה למשחק בערב ולאחר מכן תשוב לישראל, גם כן בטיסת צ'ארטר ישירה.

בצד המקצועי יקוו במכבי לגלות שיפור במשחק הקבוצתי לעומת הניצחון על אלבה ברלין בו התגלו לא מעט סימני חוסר תיאום בין השחקנים. דראגן בנדר יהיה חלק מהרוטציה של הקבוצה, אחרי שקיבל דקות מעטות במשחק הקודם, והצהובים מקווים ליכולת משופרת של אנטה ז'יז'יץ' שלא הרשים במשחק הראשון. בצד החיובי, מכבי תרצה להמשיך לראות מכריס ג'ונס את רמת האקטיביות שהוא הציג במשחק הראשון ובקבוצה מאמינים שגם סקוטי ווילבקין שרשם משחק לא טוב בשבוע שעבר, ישוב לעצמו.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. יותם רונן
ספרופולוס/יותם רונן

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס התייחס למשחק: "זה משחק החוץ הראשון שצריך לטוס אליו מאז מרץ, זה לא יהיה נסיעה קלה, כמו כל נסיעה אחרת. אנחנו שמחים שאנחנו טסים, אבל זה נסיעה קשה באופן כללי, צריכים להיות מאוד זהירים עם כל הסיכונים כדי לא להידבק. אני רוצה להודות לבעלים על טיסת הצ'ארטר, זה חשוב למועדון ולהמשך של המפעל".

על היריבה: "אנחנו יודעים שצסק"א תמיד קבוצה שמכוונת לפיינל פור, הם עשו כמה העברות טובות, יש להם שלושה שחקנים שנדבקו בקורונה ולא ישחקו, אבל יש להם עדיין סגל טוב, שחקנים טובים, הם תמיד מסוכנים, צריכים להיות בפוקוס, יש לנו זמן לעבוד, לא רק עכשיו אלא בכלליות באימונים. נבוא להלחם".

על המטרות במשחק: "הדאגות שלנו הן קודם כל להשאר בריאים, צסק"א תעשה הכי טוב כדי לשמור עלינו כמו שאנחנו עושים, זה חלק מהמשחק. דיברנו עם השחקנים, דיברנו מה צריך לעשות בכדורסל, אבל הם בני אדם, אבל אם הם לא מרגישים בנוח לשחק במדינה עם מקרים טריים, זה חלק מהקשיים של העונה הזאת. זו עונה שאי אפשר לחזות אותה.

"הם שיחקו בלי שניים מהשחקנים במשחק האחרון ביורוליג, וזה מינוס בשבילם, אבל זה ישפר את הכימיה שלהם, כל שחקן יודע שהמקום שלו מובטח ברוטציה. אי אפשר לדעת יך זה יהיה. צריכים לחשוב קודם עלינו, לשחק את המשחק שלנו. האולם לא יהיה מלא, ולא יהיה כמו כאן, אבל זה עדיף מאשר שלא יהיה קהל בכלל".

שחקנה של צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. אתר צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
ממשיך להיות השחקן המשמעותי של צסק"א. מייק ג'יימס/אתר רשמי, אתר צסק"א מוסקבה

צסק"א מוסקבה ביצעה הקיץ שתי החתמות משמעותיות לעומת העונה שעברה כשצירפה את מילוטינוב, שכאמור מושבת ולא יהיה חלק מהמשחק, ואת טוקו שנגאליה מבאסקוניה. הפורוורד הגיאורגי קלע 15 נקודות בהפסד לברצלונה בשבוע שעבר. בנוסף קיבל המאמן דימיטריס איטודיס את וויל קלייברן בחזרה אחרי שבעונה שעברה נפצע בשלב מוקדם וגמר את העונה.

מי שממשיך להיות השחקן המשמעותי של הקבוצה הוא הגארד האמריקאי מייק ג'יימס, שאשתקד קלע 21.1 נקודות למשחק ביורוליג. דרון היליארד, דניאל האקט ויוהנס פויגטמן משלימים את הסגל הזר, כשבין השחקנים המקומיים בולטים הפורוורדים ג'ואל בולומבוי וניקיטה קורבאנוב הוותיק והגארד איבן אוחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully