וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפסדים לקבוצותיהם של גל מקל ותומר גינת

עודכן לאחרונה: 6.10.2020 / 23:06

הרכז (10) ומלאגה ספגו 90:80 ממורנר בר. הפורוורד (11) ופריז לבלואה הפסידו 89:83 לבודצ'נוסט. שחקני צדביטה הוכרחו להיכנס לבידוד

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

גל מקל ומלאגה הפסידו הערב (שלישי) 90:80 למורנר בר המונטנגרית במסגרת המחזור השני של היורוקאפ. הרכז הישראלי קלע 10 נקודות ומסר 5 אסיסטים בתוספת ל-3 ריבאונדים, אך כאמור לא הצליח לסייע לקבוצתו להשיג ניצחון שני במפעל. מדובר בהפסדה הראשון של מלאגה, שמחזיקה במאזן של ניצחון אחד והפסד, כמו מורנר בר.

גם קבוצתו של תומר גינת פרז לבלואה רשמה ערב מאכזב כשהפסידה בביתה 89:83 לבודצ'נוסט. האורחת פתחה נהדר בדרך ל-11:28 בסיום הרבע הראשון, אך המארחת חזרה ברבע שני טוב אותו ניצחה 10:23. עם זאת, הקבוצה מבירת מונטנגרו שמרה על קור רוח ויצאה עם ניצחון חוץ חשוב. גינת סיים עם 11 ו-5 ריבאונדים, כשהוא מדייק בזריקה אחת מהשדה מתוך ארבעה ניסיונות.

בתוך כך צדביטה אולימפיה לובליאנה דיווחה על שחקן אחד במועדון אשר נמצא חיובי לקורונה, אך ממשלת סלובניה לא לקחה סיכון ודרשה מכל שחקני הקבוצה הסולבנית-קרואטית להיכנס לבידוד למשך 10 ימים. המשמעות היא שהקבוצה לא תוכל להגיע למשחק ברביעי נגד בורסאספור ועומדת בפני הפסד טכני 20:0.

גל מקל במדי מלאגה. מתוך האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
הפסד בכורה למלאגה ביורוקאפ. גל מקל/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מלאגה

"החדשות המצערות עבורינו ועבור האוהדים שלנו, הן שבגלל התקנות כל הקבוצה חייבת להיכנס לבידוד של עשרה ימים", נאמר בהודעה מטעם המועדון. "ככל הנראה נחמיץ לפחות את משחק היורוקאפ הקרוב, שם הניצחון יירשם ליריבים שלנו. היו לנו מספיק שחקנים בריאים כדי לעלות למשחק, אך בגלל ההגבלות של משרד הבריאות הסלובני זה לא אפשרי".

* יורוליג: המשחק בין ברצלונה לבין זניט סנט פטרסבורג שאמור היה להתקיים ביום חמישי הקרוב, נדחה ביום וייערך ביום שישי, 9 באוקטובר. כזכור, בברצלונה התגלו מספר שחקנים כחיוביים לקורונה, זאת בנוסף למאמן שארונס יאסיקביצ'יוס ועוזרו. הנהלת היורוליג אישרה את דחיית המשחק לאחר הסכמת שני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully