וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגרלו משחקי הליגה הבלקנית, שי שטריקס: "מקווה שכולם יהיו גאים במה שעשינו"

5.10.2020 / 14:19

הליגה שהחזירה את כל קבוצות ליגת העל לאימונים הוגרלה וחולקה לאזור דרומי וצפוני. ירושלים וראשון לציון שובצו לאותו בית, שתי קבוצות תעפלנה לשלב הבתים מול קבוצות מהבלקן

אוהדי מיאמי היט חוגגים את העלייה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

הליגה הבלקנית אליה הצטרפו 12 מקבוצות ליגת העל ערכה היום (שני) את ההגרלה של הבתים הישראלים מהם יעפילו שתי קבוצות אל שלב הבתים של המפעל יחד עם שש קבוצות נוספות מהליגה הבלקנית. כזכור, בזכות ההצטרפות של קבוצות הליגה לליגה הבלקנית, שבו הקבוצות לאימונים כבר בסוף השבוע החולף.

קבוצות הליגה חולקו לאזור צפוני ודרומי, כשמנצחות כל בית בכל אזור יפגשו על הזכות לעלות לשלב הבתים. המשחקים צפויים לצאת לדרך באמצע השבוע הבא.

אזור צפוני: בית א': הפועל תל אביב, בני הרצליה, הפועל חיפה. בית ב': עירוני נהריה, הפועל גלבוע/גליל, מכבי חיפה. אזור דרומי: בית ג': הפועל חולון, הפועל אילת, עירוני נס ציונה. בית ד': הפועל באר שבע, מכבי ראשון לציון, הפועל ירושלים.

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
אוטוטו יוצאים לדרך/ברני ארדוב

"יש ארבעה בתים מאוד מעניינים, שרק יהיה בהצלחה לכולם", מאר מנכ"ל הליגה שי שטריקס, "בסופו של יום, שתי הקבוצות שיעפילו יצטרפו בינואר-פברואר לקבוצות הבלקניות ויהנו ממשחקים מעניינים. הכי חשוב שנחזור לשחק כדורסל, זה מה שהכי חשוב, מקווה שהחבר'ה יקחו את זה ברצינות. עשינו הכל בשביל שיחזרו לשחק כדורסל ולא ניתן לאף אחד להתקיף אותנו. כשתסתיים העונה נקווה שכולנו נהיה גאים במה שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully