וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הושפלה על ידי ולנסיה, אנאדולו שוב הפסידה

עודכן לאחרונה: 8.10.2020 / 23:47

ריאל מדריד הובסה בביתה 93:77 על ידי ולנסיה, בויאן דובלביץ' (24) הצטיין. הקבוצה של ארגין עתמאן ספגה 80:71 מפנרבחצ'ה, דה קולו (20) בלט

שחקן מכה שופט בברוטליות בליגת הותיקים באורוגוואי/טוויטר

שני משחקים בלבד נערכים הערב (חמישי) מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול צסק"א במסגרת המחזור השני של היורוליג, זאת לאחר דחיית המשחק בין זניט סנט פטרסבורג לברצלונה ליום חמישי. על אף הדלילות במצבת המשחקים, בשניים שכן התקיימו נרשמו תוצאות מפתיעות: פנרבחצ'ה ניצחה בדרבי טורקי 71:80 את אנאדולו אפס בחוץ. במשחק השני התקיים דרבי ספרדי - בו ולנסיה הביסה ללא תנאי את ריאל מדריד בחוץ 77:93.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
הצטיין בשורות הקבוצה של איגור קוקושקוב. דה קולו/GettyImages

אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 80:71

הקבוצה של ארגין עתמאן הוליכה בעונה שעברה את הטבלה והראתה דומיננטיות מרשימה על יריבותיה לצמרת, אך את העונה הנוכחית פתחה אנאדולו עם שני הפסדי בית. המארחת עלתה גם למשחק הערב ללא כוכבה הפצוע שיין לארקין, ולמרות שקיבלה משחק נהדר מקרונוסלב סימון (24) נכנעה לרבע שני נהדר של השחקנים של איגור קוקושקוב (12:26) שהשתלטו על המשחק בדרך לניצחון שני העונה. ננדו דה קולו הצטיין בשורות האורחת עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים.

בויאן דובלייביץ' שחקן ולנסיה. GettyImages
הוביל את ולנסיה לניצחון חוץ גדול. בויאן דובלביץ'/GettyImages

ריאל מדריד - ולנסיה 93:77

הבלאנקוס עדיין לא הגיעו לעונת היורוליג הנוכחית. השחקנים של פאבלו לאסו רשמו הפסד שני העונה, במשחק נוסף בו נראו איום ונורא וירדו מובסים בביתם על ידי ולנסיה. העטלפים אמנם לא הבריקו מבחינה התקפית במחזור הפתיחה, אך ידעו לצאת עם ניצחון דחוק על וילרבאן, והערב נראו פשוט נהדר בהובלת הסנטר הנפלא בויאן דובלביץ' שקלע 24 נקודות בדרך לניצחון חוץ ענק של ולנסיה, שהוליכה כבר ב-25 הפרש במהלך הרבע הרביעי. בריאל בלטו שוב אדי טבארס (15) ופקונדו קמפאסו (14) אך זה לא עזר למארחת שנותרה נטולת ניצחונות במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully