וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: נהג המירוצים שזרק פגוש על יריבו, השתולל ולבסוף פרש מהענף

6.10.2020 / 22:29

לוקה קורברי, איטלקי בן 23, זעם לאחר התנגשות עם בן ארצו פאולו איפוליטו, על מסלול הקארטינג השייך לאביו. זה הוביל לתקרית אלימה ויוצאת דופן, ולקריאה להרחיקו לכל החיים מהענף. קורברי הקדים תרופה למכה, ופרש בעצמו

צילום מסך

לוקה קורברי רק בן 23, אבל קריירת המירוצים שלו הגיעה לסיומה - ולא בצורה עליה חלם. נהג הקארטינג האיטלקי היה מעורב בתקרית יוצאת דופן, כשהתנגש בבן ארצו פאולו איפוליטו ונאלץ לפרוש מהמירוץ אחרי תשע הקפות בלבד.

אבל קורברי היה עצבני. מאוד, מאוד עצבני, אולי משום שהמסלול בלונאטו שבצפון איטליה שייך לאביו. במקום לפנות את הדרך, הנהג בן ה-23 חיכה עד שאיפוליטו ישלים הקפה ויגיע אליו - ואז השליך לעברו את פגוש מכוניתו. איפוליטו נמנע בנס מתאונה, וגם זה לא היה הסוף: עם תום המירוץ, ניסו קורברי ואביו לתקוף פיזית את יריבם.

יממה לאחר התקרית המכוערת, הודיעה קורברי על פרישה מהענף: "החלטתי לא להשתתף באף ענף מוטורי עד שארית חיי. אין תירוצים להסביר מדוע ביצעתי מעשה כל כך חסר כבוד. זה ייזכר כאחד הרגעים האומללים בתולדות הענף ולעולם לא אשכח אותו. מעולם לא עשיתי דבר כזה ב-15 שנות הקריירה שלו, ואני ממש מקווה שאף אחד לא יעשה דבר כזה בעתיד".

בגוף ה-FIA הבינלאומי כבר הודיעו שיפתחו בחקירה. אלוף הפורמולה 1 לשעבר ג'נסן באטן הגיב לתקרית וכתב: "לוקה קורברי הרס לעצמו כל סיכוי שהיה לו לקריירה, עם ההתנהגות הדוחה שלו. אבא שלו הבעלים של המסלול. צריך להרחיק לכל החיים את שני הטמבלים האלה".

  • עוד באותו נושא:
  • קארטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully