וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי לב חלש: אחת הפציעות הקשות של השנה בעולם הכדורגל

3.10.2020 / 8:50

כוכב קראויבה הרומנית אלביר קוליץ' תוקל בחריפות ונאנק מכאבים. הרופאים היו צריכים לחתוך את הנעל שעל רגלו כדי להמשיך בטיפול, בבית החולים נקבע כי הוא סובל משבר בשוקית. השחקן הפוצע: "אין לי מילים, תרחיקו אותי מ-10-15 משחקים"

צילום מסך

אלביר קוליץ' היה אחד השחקנים הלוהטים בליגה הרומנית בשבועות האחרונים, עם ארבעה שערים בשלושת משחקיו האחרונים. אלא שאתמול (שישי) העונה של חלוץ נבחרת בוסניה ככל הנראה הסתיימה, אחרי אחד התיקולים הקשים ביותר שתראו השנה.

זה קרה בדקה ה-34, כששחקן פולי יאשי אובידיו מיכלאצ'ה תיקל בחריפות את החלוץ וראה כרטיס אדום. קוליץ' עיקם את הקרסול ונאנק מכאבים על כר הדשא דקות ארוכות, כשהרופאים שמיהרו לכר הדשא נאלצו לחתוך לו את הנעל כדי להמשיך בטיפול.

הבוסני בן ה-25 שהוזכר בשבועות האחרונים כמועמד להימכר לקבוצה גדולה יותר, הובהל לבית החולים, שם נקבע כי הוא סובל בין היתר משבר בשוקית, שישבית אותו לכל הפחות לחצי שנה. "הבנתי שמשהו חמור מאוד קרה", אמר נשיא קראיובה. "זה היה נשמע כאילו צולים משהו על הגריל".

אוהדי קראיובה מיהרו לבית החולים כדי לתמוך בחלוץ האהוב עליהם:

"אין לי מילים", אמר השחקן הפוצע, מיכלאצ'ה. "אני מבקש סליחה ממנו וממשפחתו. אחרי שהורחקתי, כלל לא יכולתי לצפות במשחק בחדר ההלבשה. תרחיקו אותי מ-10-15 משחקים, הבריאות קודמת לכל".

  • עוד באותו נושא:
  • רומניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully